Vliegenzwam

Gezellig, zonnig weekend ;-)

24 thoughts on “Vliegenzwam

  1. Er staan er hier ook een heleboel en ik heb er ook al veel foto’s van gemaakt. Die van jou zijn ook mooi, grappig die twee die elkaar in de weg zitten ;0)
    Fijn weekend!

  2. wel driedubbelovergekalpte appelflappen:-)

    zó mooi zag ik ze niet eerder tiny wat een genot
    om zo’n dubbele te zien, het is echt een machtig
    paddestoelen jaar hé:-)

    geweldig…
    maak er een zalig weekend van hé,
    xxx

  3. Mooie serie, Tiny, vooral de derde foto is heel bijzonder geworden.
    Gistermiddag heb ik er ook weer een aantal gekiekt, maar gelukkig heb ik ook nog wat andere foto’s gemaakt, want anders zou het wel wat erg veel rood met witte stippen worden.
    Maak er een mooi weekend van!

  4. Hoi Tiny,

    Ook bij jou prachtige foto’s van de vliegenzwam.
    We hoeven er dit jaar niet veel moeite voor te doen om paddestoelen te vinden, want ze staan echt overal.

    Mooie serie en prachtige volle kleuren.

    Fijn weekend, gr. Truus

  5. Ja Tiny…tussen al die verschillende paddenstoelen spreken deze toch het meest tot de verbeelding.
    Je hebt ze schitterend op de kiek gezet….die twee, die als het ware een hartje vormen…prachtig!!
    Ik wens je al vast een fijne zondag…er is ons schitterend weer beloofd,
    dus kunnen we weer naar buiten…☺
    Groetjessss..Ria.

  6. ze groeien hier weer in de tuin ..
    en had me nog zo voorgenomen ze
    niet te fliepsen ,
    maar je voelt hem al zeker , het volgen van dop
    tot paraplu is zo mooi , dus wéér gefliepst !
    deze mogen er ook zéér beslist zijn ….
    héél mooi ……..net als het weer vandaag ;)
    genoten ???
    greetzzzzzzzzz

  7. Nou jij hebt ook al een mooi plekje gevonden met de vliegenzwammen. Alle paddestoelen zijn mooi, maar deze hebben toch iets speciaals. Leuk die twee tegen elkaar, net een hartje. Op een grasveldje bij een vijver aan de rand van mijn woonwijk staan ook heel veel vliegenzwammen en elke dag ga ik even kijken. Dan zie je ze van klein tot bijna het einde. Prachtig om te zien. Genieten hè, want dit zijn toch de leukste!!
    Groetjes

Geef een reactie

