Bloemen

16 thoughts on “Bloemen

  1. Kan wel wat kleur voor mijn ogen gebruiken.
    Tsjonge wat een grijze en koude dag vandaag.
    De rest van de middag maar voor de houtkachel gebleven en een schoonheidsslaapje gedaan. En nu geniet ik van je bloemen.

  2. hoop dat de kabouters aan de slag konden ..
    want was hier maar brrrrrrrrrrrrr….
    je bloemetjes zijn beauty’s …
    helemaal niet het gevoel dat we een zomer
    hebben gehad …ggrrrrrrrr, en nu ist zowat nog
    donker als ik op kom …..afijn , fijne werkweek
    en hebben ze geen mooi weer voorspeld ???
    yeahhhhhhhhhhhhhhhhh !!!! appels plukken :(
    groetjesssssssss

  3. Ja…dit zijn de bloemen van dit jaargetijde.
    De rozen zie je in allerlei kleuren…is toch wel een geweldige bloem, hè?
    Toch val ik altijd weer voor de herfstanemoon.
    Foto 1 is dan ook mijn fvoriet…zitten nog knopjes genoeg in,
    dus je kunt er nog wel een tijdje van genieten.
    OT Hoe is het met je druiven??? Ik kreeg zaterdag een grote emmer blauwe van mijn zus om de deur geschoven.
    Heb er gisteren 5 liter sap van gemaakt en ga het vandaag verwerken tot jam…jammie!!!!
    Fijne dag en groetjessss..Ria.

  4. Mooi nog de bloemen in de herfst. Soms denk je dat bloemen het gehad hebben en dan ineens een soort eindsprint. Zelfs mijn vlijtig liesjes doen het ineens sinds ik terug ben van mijn korte vakantie geweldig, maar had ze daarvoor nog een paar keer gemest en dat doet soms wonderen. Nu hopelijk een paar dagen lekker weer, want daar zijn we wel aan toe en de bloemen en planten ook!
    Groetjes

Geef een reactie

