Veertje

18 thoughts on “Veertje

  1. Heel mooi scherp gefotografeerd, Tiny.
    Ik ben alleen benieuwd wat de achtergrond is….kan ik niet goed inschatten.
    Zweeft het veertje in de lucht???
    Viel wel mee met het weer vandaag, hè? Ik kon buiten in de zon een paar kozijnen schilderen, dus ik ben helemaal tevreden.
    @ Ikzelf heb geen problemen meer…de rode plek aan mijn been is verdwenen…ik hoop, dat daarmee het gevaar van Lyme ook verdwenen is.
    Fijne avond en groetjessss..Ria.

  2. Hallo Tiny, ik heb weer even alle foto’s gekeken die ik nog niet had gezien. Zijn met vakantie geweest, dus dan komt er van logjes kijken niet zoveel. Maar ik ben weer helemaal bij. groetjes Jenny

Geef een reactie

