Aan de waterkant…





16 thoughts on “Aan de waterkant…

  1. want ik heb je voro het eerst ontmoet ..
    daar bij ….. yes yes yes.
    wat een heerlijke droge site is dit.
    we krijgen overal natte voeten, maar de rand is nog droog,

    gelukkig maar
    fijne zondag wens ik jou

  2. Gelukkig werd het hier halverwege de middag droog en toen gauw even op de fiets weggeweest en nog wat mooie paddenstoelen en wolken gefliepst. Maar voor volgende week beloven ze niet zo veel goeds en dat is wel jammer voor mijn paar daagjes Veluwe. Dus de laarzen ook maar klaargezet en de racefiets kan thuis blijven, want zal eerder in een museum rondwaren, maar hoop toch ook wat te wandelen of te fietsen op mijn gewone fiets.
    Groetjes

  3. Er valt altijd wel iets te fotograferen daar aan de waterkant.

    OT: ik heb geen idee hoe het komt, dat bij jou mijn site zo traag is.
    Ben alles bij langs gegaan en kon niet ontdekkend dat ie traag is.
    Heb afgelopen week ook ff vanaf een andere plek gekeken
    en hier gaat het ook lekker snel.

    Misschien ligt het aan je internetverbinding????

Geef een reactie

