Picknick in the park

Gezellige mensen, zomerse muziek en positieve sfeer. Picknick in the Park is een festijn in Meppel.
Zo’n 1200 bezoekers kwamen zondagmiddag picknicken in het Wilhelminapark.
Tussen het overdekte hoofdpodium en het Harm Smeenge Monument rolden bezoekers hun picknickdekens uit. Wie opzag tegen een hele middag op het gras, bracht zelf een tuinstoel mee of zette zich gezellig aan een picknicktafel. Het één week verschuiven van de picknick en de verplaatsing van het festijn naar de andere kant van de parkvijver bleken twee gouden grepen van de organisatie, Popcollectief Xodus. In tegenstelling tot het vorig weekend was het zondag perfect picknickweer. En ondanks de drukte was er plek voor iedereen.
Zag er allemaal gezellig uit. Er was vertier voor jong en oud.
We hadden geen picknickmand bij, dus bij Havixhorst op het terras gezeten ;-)

16 thoughts on “Picknick in the park

  1. wat een heerlijke bewegende massa tiny….
    zondag….
    weet je dat ik dan al weer in mijn geheugen moet grijpen om te weten wat ik tóen aan het doen was??

    erg hé:-)

    maar mooi wa shet wel…

    ah ja da’s waar :-)
    dé schutters:-)

    xxx

  2. Lekker languit in het gras met z’n allen, maar op een terrasje zitten is ook niets mis mee, als het maar gezellig is. Het weer zat in ieder geval zondag voor beide keuzes mee.

  3. Dat ziet er gezellig uit Tiny hoewel ik
    me wel een “oudje” zou voelen tussen dit
    “gedruis” :-))
    Afgelopen zondag was het inderdaad lekker weer en
    hebben E en ik volgens mij nog een fietstochtje gemaakt.
    Of ben ik nu met de weken in de knoop?????
    Valt niet mee alles te onthouden als je ouder wordt en zoveel
    moet werken he? Maar ik probeer nog wel zo nu en dan te
    reageren hoor!!!

    Liefs,
    beuzeblaadje

  4. dat ziet er gezellig uit !!
    even door je beeldentuin gelopen , zitten
    mooie tussen zeg ….
    dit weekend weer mooi weer ??
    hebben we nodig , want is Lichtweek hier
    dus ook feest ;)
    wens jullie net zo’n feestelijk weekend !

Geef een reactie

