Sedum

15 thoughts on “Sedum

  1. Je hebt weer een prachtige ‘ansichtkaart’ gemaakt. Sedum, ja die hoort bij de herfst. Maar hopelijk krijgen we toch nog wat zomerweer de komende tijd. Een heel fijne zondag!

  2. Prachtig zoals je deze collage hebt gemaakt van de mooie sedum plant.
    Ben benieuwd naar wat jij klaar hebt staan .

    Wens jou ook een fijne zondag, die eindelijk weer eens zonnig is.
    groetjes, Truus

  3. Wat is dit een schitterende foto Tiny, echt supermooi!
    @Ik ga wat minder bloggen, blijf wel foto’s plaatsen maar het kost me teveel tijd om iedereen elke dag af te gaan. Maar ik blijf bij je op bezoek komen hoor, 1 of 2 keer in de week!! Fijne zondag!

  4. Gelukkig gaat er nog wat bloeien in de tuin en ik heb nog 1 sedum over, maar dat is ook al een heel oudje. En net zoals bij jou komt er altijd wel iets aangevlogen om nog wat lekkers uit de bloemetjes te halen. En de herfstasters schieten ook al op, maar ik hoop niet dat alles de komende dagen gaat verregenen!
    Mooie foto in de foto!!
    Groetjes

Geef een reactie

