Wat jammer….

Eindelijk na een week van hard werken, veel regen en donkere wolken… weekend ;-)
Zou zaterdagavond met dochterlief naar een concert gaan van Andre Rieu in het Thialf stadion in Heereveen.
Krijg ik donderdagvond een mailtje van m’n dochter, Andre is ziek, dus het concert kan niet door gaan.
Logisch ziek is ziek, maar wat een teleurstelling.

Hadden er al sinds mei naar uitgekeken.
Is nu verplaatst naar 16 april 2011.
We hebben weer wat om naar uit te kijken….;-)

Maar ik als Strauss fan heb mezelf een serie DVD ’s kado gedaan.
De serie werd in 1978 op tv uitgezonden en heb er toen al zo van genoten, was zwanger van mijn dochter toen, ook een Strauss fan.
Heerlijke muziek waar je vrolijk van word, waar ik ook vrolijk van werd is de zon die vandaag scheen.
Doet een mens goed.

13 thoughts on “Wat jammer….

  1. Nou ja zeg heb je zo maar twee keer voorpret.
    Waar ik me dan over verbaas dat zo’n man met al de zijnen een gaatje vrij heeft voor een herkansing. Of zullen ze dat inplannen in de agenda.
    Dat was dus echt even het gevoel van een donkere wolk boven je hoofd.

  2. Dat lijkt me meer dan jammer, zoveel regen én geen concert….
    De dreigende lucht is super, al vond ik dit niet zo de afgelopen weken tijdens onze vakantie.
    Geniet van het restant weekend.
    Gr Jan W

  3. Vandaar dat al die donkere wolken zich boven de landerijen samenpakten …
    Het voordeel is dat jullie weer een hele tijd naar een bijzondere avond uit kunnen kijken. Die dvd’s helpen je vast de natte zondag wel door. Veel plezier

  4. Ja dan is het helemaal leuk om met je dochter naar Strauss te gaan want ze heeft het met de paplepel/navelstreng :) meegekregen. Had de dag bij het klooster wel in de agenda gezet maar het weer lokte me niet (te onbestendig) en had ook nog zoveel beloftes in te lossen met de Etstoel.

  5. Dubbel jammer.
    Was je hier ook maar in Zeeland geweest, want hier was het prima weer.
    Ik duim of mijn leven er vanaf hangt, want a.s. zondag zullen wij naar de Arena. Hopelijk is hij dan beter.
    Toch een fijn weekend verder, met dan hopelijk een mooie zondag!

  6. ohhh, tiny, wat een tegenslag!!

    je hebt inderdaad weer iets om naar uit te kijken.
    als rieu niet ziek gevallen was had je nu iets om op terug te kijken.

    da’s een kleine nuance?
    een héél kleintje maar?? :-))

    van hieruit wens ik rieu een spoedig herstel!

    en voor jou;
    een fantastische zondag, tiny!!

  7. Goeie oplossing! Ik kijk elk jaar naar het Nieuwjaarsconcert en vind dat de muziek van Strauss ook altijd het leukste. Ik droom er dan van om in zo’n Sissi-jurk met een prins over die gladde dansvloer te zweven………….*poef* wakker!

  8. Ik hoorde het op de radio. heb. De beide voorstellingen van tÁol volk zijn wel door gegaan. Gelukkig was het droog.
    Alleen jammer dat mede door het weer er weinig publiek was.
    Want het was een grandioos spectakel in het openluchttheater.

    Een eerste serie foto’s heb ik net online gezet.

    groet Harry

  9. Wat jammer, maar ja als hij ziek is dan houdt het op. Maar wel een teleurstelling zeker als je er al zo lang naar uit kijkt. Ik mag er ook graag naar kijken en luisteren. Maar je hebt opnieuw iets om naar toe te leven!!
    Groetjes

Geef een reactie

