Mijn site is jarig ;-)

Deze collage al eerder geplaatst op deze site maar nu na geschilderd door Ineke.

Vandaag bestaat deze site alweer 2 jaar, eerder ruim 2 jaar http://keyfo.web-log.nl gehad.
Maar door toen al problemen, overgestapt en nooit spijt van gehad, werkt allemaal prima, overzichtelijk en nooit vreemde dingen gehad, goede spamfilter ect.
Dus alle lof voor wordpress.

Ben nu inmiddels weer 2 jaar verder en het aantal bezoekers is goed, nu in 2 jaar 103.000.
Ben daar toch wel heel blij mee, ik doe het met heel veel plezier (tijd ontbreekt me soms) en ook anderen beleven er plezier aan.

Krijg ook de veel mailtjes en leuke reactie’s. Daarvoor dank.
Vaak van mensen die foto’s willen gebruiken voor hun site, voor kaarten, voor geboortekaartjes ect ect.
Maar ook mensen die fotos of collage’s willen naschilderen.
Vraag ook altijd als ze een foto willen naschilderen, wil je er een foto van maken als die droog is en dat gebeurd dus ook.
En das leuk….zie hier de collage die door Ineke geschilderd ze heeft deze op 50×50 is afgedrukt…mooi toch.

Hoop het bloggen nog wel twee jaar vol te houden, hoewel misschien iets minder frequent.

16 thoughts on “Mijn site is jarig ;-)

  1. In ieder geval gefeliciteerd met de 2e verjaardagvan je blog en dan nu op naar de volgender ronde dus van (minimaal) 2 jaar. Zolang je er plezier in hebt en niets hoeft alleen wat jezelf wilt. Erg leuk dat je collages soms worden nageschilderd, complimenten aan Ineke en uiteraard aan jou wat je bent erg goed in het maken van mooie collages.
    fijn weekend, groetjes Ada

  2. Tiny van Harte met je 2 jarig bestaan van je site !!
    Ik vind je collage zo als gewoonlijk werkelijk schitterend… in het maken daarvan ben jij echt een topper in !
    Fijn weekend en lieve knufff groetjes Anna

  3. van harte gefeliciteerd met je blogverjaadag, tiny!!
    ik hoop je nog veeeeeeel langer dan 2j te mogen ‘ontdekken’? :-D

    het schilderij van ineke is heel mooi geworden!
    mja, wat wil je van zo’n kraakhelder een tulpscherpe collage als voorbeeld?

    gezellig weekend,

  4. Gefeliciteerd! Eigenlijk dus 4 jaar. Blijf nog maar lekker doorgaan, want je mooie collages en je musjes kan ik nog niet missen. :-)
    Ik heb eens nagekeken en kwam tot de conclusie dat mijn log ook 4 jaar bestaat. Eerst web-log en tijdens die reclametoestanden de eigen site, door Annemarie gemaakt. Wat gaat de tijd snel, vind je ook niet.
    Een heel fijn en zonnig weekend!

  5. Tinie, Hartelijk Gefeliciteerd met blogjublieum ga zo door met je mooie foto`s, en inderdaad wordpress is heel fijn om mee te werken.
    Ik heb altijd een eigen website gebouwd, maar met mijn wordpress zoomm.nl en ik heel blij en het is makkelijker in onderhoud.

    groetjes Tonnie

  6. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je weblog, Tiny.
    Hopelijk ga je nog lang door, ook al is dat in een wat lagere frequentie.
    Hopelijk draait mijn nieuwe blog bij WordPress net zo lang probleemloos als het jouwe.
    Fijn weekend gewenst!

  7. Terug van weg geweest…
    Ik heb enorm genoten van je verslag over Lanzarote, voor mij natuurlijk interessant, ben daar ook meerdere malen geweest, ook voor te checken of ik daar eventueel zou kunnen wonen, heb toen Manrique nog ontmoet.
    Toen was er uiteraard ook nog geen of zeer weinig toerisme.
    Het is dan toch La Palma geworden … Meer groen ;-)

Geef een reactie

