Lanzarote vakantie verslag


Toch zal heb ik zoveel andere kleuren ook gezien.
Hoofdzakelijk blauw (zee) wit (huisjes) en groen ( palmbomen)

Ook veel kleuren en geurende bloemen en planten.
Dus zo dor en saai is het niet.

We hebben nu 4 van de 7 Canarische eilanden bezocht, Lanzarote al voor de tweede keer.
De eilanden zijn ook wel verschillend, Tenerife ( zie foto’s bij Rubriek “Vakantie” vanaf 20 mei 2009)
is veel toeristischer, met ook een heel mooi Nationaal park met de El Teide.

Met kerst 2009 naar La Palma, met het nationale Park “ Caldera de Taburiente”.
( zie foto’s bij Rubriek “Vakantie”vanaf 15 januari 2010)
La Palma is kleiner dan Lanzarote , groener en veel steiler, maar ook zo mooi.

Wie weet gaan we er nog wel een keer heen, hoewel Griekenland me ook hele mooi lijkt.
Maar goed, eerst maar weer een jaartje werken…

15 thoughts on “Lanzarote vakantie verslag

  1. het ziet er geweldig uit tiny, ik heb genoten van je foto’s en deze keer stelen die rode bomen mijn hart…
    wat een prachtelingskes zeg, geweldig,

    een lieve groet en een fijne avond wens ik jullie,
    xxx

  2. De foto met de blauwe parasols, die is het voor mij! ;-)
    Je hebt steeds kleur laten zien. Dat de bergen wat saai zijn, laat de andere dingen goed uitkomen.
    Ik ben nooit op de Canarische eilanden geweest en nooit in Griekenland. Mocht ik kiezen, dan koos ik geloof ik Griekenland.

  3. De kleuren spatten dan ook van het scherm af. Prachtig.
    Griekenland is jarenlang onze favoriete bestemmingsland geweest. Tweeverdieners en geen kids..in die jaren gingen we twee keer per jaar naar een Grieks eiland. Griekofiel noemden we ons toen. Ik kan het dus aanraden.

  4. hoi Tiny, zie dat je weer terug bent van vakantie en wat een prachtige foto’s heb je gemaakt…
    Zo kan ik ook wat meegenieten!!
    Wij zijn in Nederland gebleven, een paar dagen Friesland en Drente
    was ook heel mooi!
    Volgende week is onze vakantie afgelopen, die tijd gaat veel te snel hè,
    een groetje van mij

  5. Je hebt een prachtige vakantie gehad denk ik zo als ik al je logjes gezien hebt. Maar het is ook een prachtig eiland. En op deze vakantieherinneringen kun je weer even teren!
    Groetjes
    OT Al aardig opgeknapt door de medicijnen, dus begin gelukkig weer aktiever te worden!

  6. Hoi Tiny,
    Het is wederom een mooie serie, Tiny.
    En als je nog een vakantie-eiland met een mooie natuurzoekt, dan raad ik je Madeira aan, het bloemeneiland. Vooral als je in het voorjaar er naar toe gaat is het een bloemenzee.
    Dus mocht het toch niet Griekenland worden volgend jaar dan is dit misschien een keuze.
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

  7. Je heb je niet verveeld tijdens je vakantie maar volop genoten van al het moois dat je ook hier middels je foto’s hebt laten zien. De tijd gaat snel en de volgende vakantiebestemming kiezen maakt ook deel uit van de voorpret.
    Wie weet welke parel je dan weer aan je vakantie ketting kunt rijgen…

Geef een reactie

