Huis César Manrique – Lanzarote 7

Doorgang van de ene naar de ander kamer.

Fundation Cesar Manrique

Het huis van Cesar Manrique is gebouwd in zijn typische stijl en is gedecoreerd met vele zijn kunstwerken.

Grote luchtblazen in de zwarte lava vormen verschillende van de kamers in dit huis en een deel is ingericht als exposietieruimte voor zijn schilderijen en sculpturen.

Het huis van Cesar Manrique is nu de vestiging van de “Fundation César Manrique”, een organisatie die als een van z´n doelen heeft het werk van de kunstenaar te bewaren en te bestuderen.

César Manrique <<

13 thoughts on “Huis César Manrique – Lanzarote 7

  1. Prachtig! Zowel dat huis als die cactus tuin. Nu weet ik waar mijn vrienden die leuke foto’s gemaakt hebben. Ik dacht gewoon in de wilde natuur. Je hebt het raadsel ontsluierd. Maar dat huis is het mooiste. Die kamers, die kunst, die kleuren. SUPER!

  2. wat mooi om te zien
    tiny,
    een kunstenaar die een béétje op charles aznavour lijkt, da”s ook niet verkeerd hihi….
    ik hoor romantiek doorklinken in dit logje,
    geweldig…

    zo’n muurtje wil ik wel :-)

    xxx

  3. Wat een bijzondere dingen heb je gezien op Lanzarote. De cactustuin uit het vorige log vind ik heel apart en ook dit huis is prachtig, echt bijzonder en je hebt het mooi in beeld gebracht!

  4. Ik heb even snel door je vakantieserie gescrolled, Tiny.
    Schitterende foto’s heb je gemaakt en jullie hebben vast en zeker genoten.
    Wij zitten nu bij mijn broer in Duitsland en hebben prachtig zonnig weer.
    Ik ga dus gauw verder met genieten op het terras…het is hier net een 4 sterren hotel :-) en we hebben nog ruim een week…heerlijk!!!
    Een heel fijn weekend gewenst en groetjessss..Ria.

Geef een reactie

