Vijvertuinen Ada Hofman








Was weer een dagje genieten in de vijvertuinen van Ada Hofman.
Kom er ieder jaar wel een keer en dan het liefst in verschillende maanden.
Ben er de vorige keren in april en mei geweest en nu eind juni.
Jeetje wat mooi !!
Weinig kikkers deze keer, de kikkerconcerten zijn in mei en juni.
Maar heel veel waterlelie’s in allerlei kleuren. Super genoten, wat een rust daar ;-)
Het was een warme zaterdag, maar was daar met schaduwrijke plekjes heerlijk toeven.

Vijvertuinen Ada Hofman <<

17 thoughts on “Vijvertuinen Ada Hofman

  1. Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik daar nog nooit geweest ben. Het moet er toch een keer van komen. Als mijn eega niet mee wil, ga ik wel alleen, want ik wil de tuinen graag zien. Want tuinen met water is het summum voor mij.

  2. Ohhhhhhhhhhh, wat mooi. Voor mij is dat de mooiste tuin van Nederland. Je brengt me op een idee. Ik ga er in september weer eens kijken, dan ben ik er toch in de buurt! Prachtige foto’s heb je gemaakt, hoor!

  3. Die tuinen zien er erg mooi uit, zelfs wat sprookjesachtig !
    Volgens mij krijg je daar helemaal de kriebels om thuis ook een vijver te maken of om hem nog mooier te maken, als je er al één hebt !!
    Was het bij jullie niet erg heet ?
    Hier plofte je al !
    Werkse voor de komende week

  4. Dat was een heerlijk dagje uit zo te zien Tiny en wat heb je weer prachtige foto’s gemaakt !!
    Het is daar altijd mooi hè… moet er ook echt nog eens een keer naar haar toegaan…
    Lieve knufff groetjes Anna

  5. Wat een weelde, die grote waterpartijen omzoomd met al dat groen!
    het zal er ongetwijfeld heerlijk zijn geweest.
    Het is al te lang geleden dat we daar eens zijn geweest, maar ik zit wat tegen dat eind rijden op te hikken …

Geef een reactie

