lieveheersbeestje

18 thoughts on “lieveheersbeestje

  1. Mooi het lieveheersbeestje in de bloem. Ik vind het aandoenlijke beestjes. Ik probeer ze altijd te redden als ik aan het tuinieren ben, want voor je het weet gaan ze met tuinafval de kliko in en dat is toch niet de bedoeling!!
    Ik hoop dat je een mooi lang weekend hebt. Jammer dat het volgens de weermannen in het noorden een stuk koeler is dan in het zuiden.
    Groetjes
    OT Ja hopeloos het reageren op web-log webbies. Ik kom er soms zelf moeilijk in als ik een log wil zetten. Ik ben nog oude stijl, dus ben benieuwd hoe het straks gaat, maar ja afwachten!

Geef een reactie

