Orchideeënhoeve in Luttelgeest

Omdat het weer niet zo best was de natuur maar binnen opgezocht.

Was er al eerder geweest.Maar toen was er de vlindertuin nog niet.

Heb verder niet veel foto’s gemaakt van de orchideën, had dat de keer ervoor al gedaan.
Zie foto’s op mijn log, mensen die niet van orchideeën houden niet kijken ;-)))

Orchideeën <<

Op de link hieronder kan je korting krijgen op een entreekaartje, geldig tot 30-11-2012
http://www.uitmetkorting.nl/orchidee%C3%ABn-hoeve/kortingsbon-orchidee%C3%ABn-hoeve/

24 thoughts on “Orchideeënhoeve in Luttelgeest

  1. zo…
    noem dat maar eenvoudig:-)
    hihi eenmui s op de prent,

    tussen de orchies… wel eehhhh dat mag een toverprent heten :-)
    mooi gezicht tiny, ik denk…
    nee ik weet dat je daar erg genotenhebt:-)

    xxx

  2. Altijd leuk om in zo’n grote tuin rond te lopen en te genieten van al wat er te zien is.
    Ik hou wel van orchideeën, dus heb even gekeken naar je mooie foto’s.

  3. Ohhhhhhhhh wat is het daar mooi zeg. Geweldige collage en foto’s heb je ervan gemaakt.
    Het is wel een tip voor een uitje::))
    fijne avond nog he
    groetjes

  4. Het is er inderdaad erg mooi, ben er met pasen geweest. Ook toen was het genieten.

    Groetjes Dinie

    OT: oeps, denk dat ik nog niet wakker was.Tuurlijk is het een roodborstje.

  5. Wat een fleurige foto’s en fijn dat jullie het gezellig hebben gehad!
    Ik ben er nog nooit geweest, wie weet als we een keer in de buurt zijn…

  6. Ik geniet meer van de vlindertuin! Dus nee ik ga toch echt ff niet terug kijken.
    het is er zo mooi. Genieten. :-)
    Ik ben er ooit ook een keer geweest samen met Jan K, Jetske en Hanny.

  7. Het was daar beter vertoeven, dan buiten in de natuur, Tiny…
    Zie weer andere bloemen als 2 maanden geleden, toen ik er was.
    Prachtig..die oranje-witte bloemen en de hangbrug hangt er nog wel ☺…levensgevaarlijk om je daarop te begeven ☺
    Kan je zomaar je camera kosten *lol*
    Leuke collage en er zullen vast nog wel foto’s van de vlinders komen, hè?
    Slaap lekker.
    Fijne (werk)week..

  8. Ik heb nooit wat gehad met orchideeen, maar sinds we hier wonen is dat veranderd want het groeit als onkruid. Je hoeft ze maar aan een boom te hangen of de wortels slingeren zich er omheen en de plant blijft maar bloeien! Die tuin ziet er mooi tropisch uit, zal wel warm en vochtig zijn geweest?! ;)

  9. wie houdt er nu niet van orchideën????????????
    waauw zeg gewoon prachtig
    wij hebben hier in België een kleine vlindertuin niet te vergelijken met deze hoor

    prachtig!

  10. Het is daar prachtig zoals je ook op jouw foto’s kunt zien. Het was inderdaad beter binnen dan buiten en vandaag lijkt het al niet veel anders.

  11. Ja dat is een goed idee geweest om dat met die regenachtige dagen te doen! Lijkt me heerlijk om daar rond te lopen met je toestel in de hand. Mooie foto’s Tiny!

  12. Het is altijd een lust om daar rond te lopen. De orchidé op de 3e foto blijf ik een wonder vinden. Heb hem zelf ook al mogen aanschouwen en fotograferen . Mooie fotoserie van een prachtig plekje.

    groetjes, Truus

  13. vorige zomer was ik in de vlindertuin in Knokke (B) maar die is veel kleiner
    wel ook heel mooie vlinders

    orchideeën zijn toch prachtig hé
    ik ga nu even klikken op de link :-)

  14. Hoi Tiny
    Ik ben er een paar jaar geleden geweest en ik vind het een mooie tuin wat bloemen en vlinders betreft.
    Groetjes Rinus

  15. Hoe kan je nou niet van orchideëen kijken houden? Zeker niet als ze zo mooi gefotografeerd zijn als door jou! Die wit met oranje vind ik zoooooooooooooo prachtig.

  16. De vlindertuin ziet er mooi uit. Maar die hangbrug lijkt me idd een wiebelgeval, dus niet zo handig voor ons fotografen!! Mooie collage en prachtig de foto van de wit met oranje bloemen. Je hebt je toch wel vermaakt zo te zien, ondanks het slechte weer.
    Groetjes

Geef een reactie

