Tulp

Zelfs de tulpen staan te huilen in mijn hofje…. :-)

Prettige zondag !

19 thoughts on “Tulp

  1. Ook een huilende tulp kan prachtig zijn.
    Jij hebt hem in elk geval schitterend gefotografeerd, Tiny.
    We willen natuurlijk allemaal, dat de zon zo snel mogelijk terugkeert…
    Hier is vandaag ook weer het nodige vocht gevallen, maar nu schijnt de zon.
    Beus, Chris en ik hebben echt geboft afgelopen donderdag.
    Fijne avond en voor morgen gun ik je een heleboel zon.
    Groetjessss..Ria.

  2. Toch ziet ze er zelfs behuild
    nog mooi uit Tiny : -))
    Maar weer een beetje zon zou niet
    alleen de tulp goed doen! Na die heerlijke
    warmte van afgelopen donderdag is het nu
    wel een “hard gelach”….

    Alvast een fijne zondag,
    beuzeblaadje

  3. Fraai de tulp met de druppels! En dat past wel bij vandaag, want een ongezellige dag hier in Brabant. Vanmorgen nog wel droog, maar dreigend en winderig en eind van de ochtend en middag geregeld regen. En morgen nog erger. Ik hoop dat het volgende week toch beter wordt…! Wil voor mijn uitstapje naar Amsterdam toch nog wel een paar keer op de fiets. Gelukkig was ik in februari al zo wijs om maar voor de 70 km in te schrijven (wordt altijd meer en je moet nog van parkeren naar start en terug, etc.)
    Groetjes

  4. goeiemorgen muiske,
    wel wel wel , wat is dat lastig hé,
    ik heb al meer klachten gehad, weet niet wat het is, heb het zelf ook bij meer logs gehad, jammer hé,

    maak er een fijne zondag van hé,
    xxx

  5. Tranen van geluk wellicht Tiny…omdat ze zo mooi is!!
    Prachtige opname….
    Mooi om een eigen keukenhofje te hebben hé
    Hoef je niet in de rij te staan voor een kaartje
    Plus je kan sávonds na zessen nog lekker in je tuin vertoeven.

    Kom je even een fijne zondag toe wensen
    Groetjes Sien

  6. Wowww mooie kiek
    Die puntige scherpe blad, prikt haar lek Tiny
    Mijn ogen vallen steeds op die ene druppel
    aan dat blaadje.
    Daar heb je de scherpte opgezocht,
    Hierdoor heb je een mooie spanning in beeld gebracht.
    Nog even volhouden de zon komt terug!!!

    Dikke knuffel,
    Anneke

Geef een reactie

