Vlinder

ff een foto uit mijn archief.
Een foto uit de vlindertuin in Havelte.

17 thoughts on “Vlinder

  1. Ja…was het maar weer zover, hè?
    Ik verlang nu ook wel naar de warmte, hoor.
    Vandaag was er een berekoude wind bij het boulen.
    Het enige, waar ik warm van werd was het feit, dat ik op een gedeelde eerste plaats eindigde ☺
    Fijne avond.
    Groetjesss..Ria.

  2. Hoi Tiny,
    Een mooie foto uit je archief.
    Nog een paar weekjes en dan is het lente, ik
    voel het gewoon… en dan is het lekker om er op uit
    te trekken met de fotocamera.
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

  3. En voordat je het weet is het weer zover.
    Jan K en ik zijn ook een keer in de vlindertuin geweest, het weer was toen echter donker en regenachtig. We dachten een goed alternatief gevonden te hebben in de vorm van binnenfotografie. We kwamen toen van een koude kermis thuis, want bij donker weer vliegen er bijna geen vlinders. Dus we moeten nog een keer op herhaling bij mooi weer.
    Jij hebt deze er mooi opgekregen. :-)
    Hartelijke groet
    Jetske

  4. Je hebt gelijk dat je even in je archief bent gedoken, want buiten valt er weinig te genieten op dit moment. We moeten ons maar even door deze grijze periode heen zien te worstelen.

  5. Dit is wel een heel goed plan om van die heerlijke warme kleuren te plaatsen. Zoals veel reacties vrolijkt dit echt een beetje op na al die sneeuw en blubber die we nu hebben.
    Dank je voor deze vrolijke log. Geeft de burger moed!!!
    Groetjes Dico

Geef een reactie

