Mijn feessie

Ik, als Brabantse in het hoge noorden wonende, mis de carnaval niet echt, kijk wel naar Omroep Brabant waar verschillende optochten live worden uitgezonden, leuk om te zien.
Toch bouw ik hier achter de pc mijn eigen feessie :-)

En wel met The Mavericks, als je uit je dak wilt gaan moet je ff kijken naar dit filmpje.
Als je net als ik van het betere koperen blaaswerk houd , geweldig !!

Voor degene die hier voor natuurfoto’s op mijn log kwamen sorry, ben de natuur en de sneeuw ff zat ;-)
Misschien toch carnavalskriebels……

Wil je meer van deze band weten of zien, ga eens googlen en op You tube filmpjes kijken.
Zanger is Raul Malo, die ook goede nrs zingt van Roy Oberson, Elvis en Johnny Cash.
Allemaal favorieten van de meeste vijftigers ;-)
Veel plezier en ga ff lekker uit je dak, kan geen wii tegen op :-)
Dans en swing is goed voor je lijn.

11 thoughts on “Mijn feessie

  1. owwwwwwwwww Tien , vreselijk dit en ik ben
    toch een behoorlijke vijftiger hahahahahahaha
    kan niet slapen en doe wat loggies an ..
    bij de jouwe MOET ik reageren ..
    hoe bestáát het dat je de NATUUR zat kan zijn ,
    foei !!!
    sneeuw oké ….maar de natuur ??
    meis kijk nog es ;)
    fijne zondag , probeer ik te slapen ;)
    greetzz Leen

  2. :-) had vorige week de ceedee in de keuken en we hebben lekker staan koken op de sound van oa dit:-)

    heerlijk swingende muziek hé,
    het eten smaakte gelijk nóg lekkerder:-)

    die trompetpartij…. daar kick ik dan wel weer erg op :-)

    geniet van vandaag hé.
    xxx

  3. Prima begin van de zondagmorgen! Kende de band niet. Maar geeft een beetje jeugdsentiment. Heerlijk. Afwisseling is goed in het leven. Dus deze muziek moet kunnen tussen de natuur en de gebouwen door. :-)

  4. Nou, dat swingt de pan uit:-)
    Ik denk dat de natuurkriebels vanzelf wel weer komen Tiny!
    Het moet eerst voorjaar worden, en als alles weer gaat uitlopen dan komen de fotografiekriebels wel weer.
    fijne zondag!

  5. Die kun je wel voor een feessie inhuren. Dat swingt lekker hoor!!! Maar de natuur ben ik nog niet zat en dat zal wel nooit gebeuren ook, maar de sneeuw wel een beetje. Want vanmorgen alweer sneeuw. Had eigenlijk naar de optocht gewild, maar om met mijn fietsje naar de stad te glibberen en daar een tijd stil te staan, zag ik niet zo zitten. Gistermorgen ook al staan kleumen bij de Kruikenloop (zie mijn weblog). Het heeft uren geduurd voor ik weer beetje warm geworden was.
    Fijne zondag nog verder en groetjes

  6. Carnaval en het gemiddelde carnavalslied zeggen me helemaal niets, maar met The Mavericks doe je me zeker een plezier.
    Ook op dag 60 van deze lange witte winter vervelen sneeuw en ijs me nog steeds niet.

  7. Ik dacht “dat is mijn smaakt toch niet” maar ik
    moet eerlijk zeggen dat het wel lekker klinkt Tiny : -))
    En wat die “lijn” betreft: ik kreeg vandaag een tegeltje
    met de tekst:
    “Heer, als u me niet slank kunt maken,
    maak dan aub mijn vrienden dik”

    : -))
    Groetjessss,
    beuzeblaadje

  8. Met carnaval heb ik helemaal niets.
    Wij hebben een paar jaar in Tilburg een café gehad en daar dus ook carnaval meegemaakt, maar het heeft me niet kunnen “pakken”.
    Dat doet de natuur gelukkig wél …onder alle omstandigheden.
    Ik wil ook graag voorjaar, maar deze sneeuw blijft me ook boeien, hoor.
    Wie weet, moeten we er weer jaren op wachten :))
    Het was gewoon een vreemd gezicht, dat er in Leiden totaal geen sneeuw lag…

  9. Wij vinden je muziekje prima hoor, we hebben zelf ook enige cd’s in de kast staan van deze heren. Lekker swinging. Maar carnaval vieren we niet, zijn te echte noorderlingen. En van ons mag de sneeuw wel plaats maken voor de lente, en de bolletjes in de tuin. Groetjes Jenny

Geef een reactie

