Roos

Even wat archief foto’s.
Gezellige weekend.

13 thoughts on “Roos

  1. hihihi
    ik heb gisteren “prachtige ” rozen gekregen …
    van een héél bijzonder mens:-)
    en ik heb ze ook staan fotograferen :-)
    om ze vast te leggen voor de eeuwigheid,

    maak er een fijne avond van hé,
    xxx

  2. Fraaie rozen. Een dankbaar onderwerp om te fotograferen. Leuk om te doen en ook handig voor als je eens een zelfgemaakte kaart wilt maken voor iemand. En deze roos is in een van mijn lievelingskleuren: zalmroze.
    Fijn weekend en groetjes

  3. Je lieveling’s bloemen Tiny :-)
    Ze zijn weer prachtig scherp en zo mooi van kleur!
    Heel fijn om eens in het archief te duiken :-)
    Daar krijgt een grijze dag toch een mooi kleurtje!!

    Fijne zaterdag nog
    Groetjes Sien

  4. Je lieveling’s bloemen Tiny :-)
    Ze zijn weer prachtig scherp en zo mooi van kleur!
    Heel fijn om eens in het archief te duiken :-)
    Daar krijgt een grijze dag toch een mooi kleurtje!!

    Fijne zaterdag nog
    Groetjes Sien

    oeps ik denk dat ik iets verkeerd deed met dat kleine plaatje
    wilde kijken of er een foto inpast, en ineens was hij weg.

Geef een reactie

