Zonopkomst La Palma dec 2009

Nog een collage voor mijn verzameling van de schitterende zonsopkomst op 6 verschillende dagen.

Een collage het uitzicht vanaf het balkon, iedere morgen weer een verrassing.
De temperaturen waren rond de 23 à 25 graden, weinig wind, dus heerlijk.
Echt een vakantie om met veel plezier op terug te kijken, hebben er ontzettend genoten.
En mijn liefde voor de Canarische eilanden is weer groter geworden ;-)
Ik vind het er fantastisch.
Opvallend was ook, van al de mensen die we gesproken hebben. Dat ze al op 2 à 3 verschillende eilanden waren geweest.
Dus wil je er heen, je bent gewaarschuwd, heb je er een gezien, wil je ze allemaal zien ;-)

20 thoughts on “Zonopkomst La Palma dec 2009

  1. Heerlijk deze collage spreekt de taal van het beeld Tiny!
    Wat een verschil van kleur iedere dag.
    Je hebt genoten dat is wel te zien aan je documentatie van deze mooie vakantie!

    Ik heb nu ook een eiland beter leren kennen.
    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

  2. Schitterend Tiny!! Ik kan niet kiezen welke ik de mooiste vind.
    Ik ben jaren geleden op Gran Canaria geweest en was toen inderdaad van plan om terug te gaan maar door omstandigheden is het er nooit echt van gekomen, maar het is wel een idee….

  3. Dat jij helemaal verliefd bent op deze eilanden is wel duidelijk.
    Het lijkt me ook heerlijk om elke dag de zon op deze manier te zien opkomen.
    Jullie hadden ook nog het geluk, dat er elke dag een andere kleur was.
    Is dus een vrolijke collage geworden.
    Groetjesss..Ria.

  4. Meteen een grote poster van laten maken en aan de muur in de slaapkamer ophangen. Dan denk je elke ochtend even dat je op vakantie bent!!!!
    Is toch mooi als je dit in je vakantie elke ochtend zo kunt zien: is echt genieten!
    Groetjes

  5. Het kán natuurlijk toeval zijn, maar op mijn verjaardag (26 dec.) was de lucht BLAUW (mijn lievelingskleur). Wat gaaf, al die verschillen per dag. Hoe laat stond je op om dit te fotograferen? Uitslapen was er dus niet bij.

  6. Mooi en allemaal anders, vind die met de dreigende lucht erg mooi.
    Meestal is die lucht weer zo verdwenen, je moet zeker terug gaan naar dit mooie eiland.
    Ben daar nog niet geweest wel 2 x naar Cran Canaria.

  7. Schitterend zeg, elke dag weer anders!
    Ik ben er nog nooit geweest eerlijk gezegd…en nu met ons campertje zal het er ook niet makkelijk van komen denk ik.
    maar ach, er zijn zoveel mooie plekjes:-)

  8. Wat een prachtig schouwspel heb je daar dagelijks kunnen aanschouwen, om jaloers op te worden.
    Je hebt er een mooie collage van gemaakt, zo zie je de verschillen heel mooi bij elkaar, heel leuk gedaan.

    groetjes, Truus

Geef een reactie

