La Palma 14 zonsopkomst met jacobsladder

Zonsopkomst 31 dec, de mooiste mijn idee.
Een moment om stil van te worden, heb altijd het idee een teken uit de hemel te krijgen, heel apart.

Had het geluk dat er een duif voor mijn lens kwam ;-)

Loopt wat over de reling van het balkon.
Meestal gevolgd door nog een duif.

En ja hoor, daar kwam die…

Alleen wilde ze niet gaan zitten zo ik ze graag zag, dus….

Heb ff gephoto-shopt en ze erop gezet zo het mij het mooist leek.
De duif van foto 3 erbij gezet.
Super romantisch toch :-))

17 thoughts on “La Palma 14 zonsopkomst met jacobsladder

  1. Prachtige foto’s van de zonsopkomst Tiny!! het silhouet van de duif is er ook schitterend bij. Ik ga voor foto 3, al is die laatste natuurlijk ook erg leuk:-)
    Fijne avond!

  2. Ha ha je gaat op de romantische toer !!
    Maar die jacobsladders zijn altijd zo mooi hè ?
    Altijd het idee…komt er iemand naar beneden of gaat er iemand naar boven ?

    Als je de l. duif iets kleiner had gemaakt, was het nog echter geweest

  3. Dat dit verschijnsel ook Jacobsladder genoemd wordt, wist ik niet.
    Wij noemen het hier een zonneharp.
    Ik ken de Jacobsladder alleen als bloemetje….
    Hoe het dan ook heet, het is en blijft een schitterend natuurverschijnsel en dat je gedachten dan met je op de loop gaan, is niet zo verwonderlijk.
    Je hebt er een romantische ontmoeting van gemaakt tussen de twee duiven. Je bent een echte koppelaarster, hahaha…
    Fijne avond nog.
    Groetjessss..Ria.

  4. Ik vind de Jacobsladder prachtig en goed vastgelegd. Ik vond één duif ervoor al heel mooi hoor. ;-)
    De twee duiven dat ziet er wel heel romantisch, maar je weet, je kunt liefde niet dwingen…

  5. Hé van die Jakobsladder had ik nog nooit van behoort.
    Tiny dit is zeker een geschenk dit krijg je niet iedere dag,
    met die duifjes erbij moest ik even slikken, hier zit voor mij een verhaal aan vast.
    Foto 1 en 3 zijn BEAUTY’S,
    En bij de laatste kiek viel er bij mij een traantje, ik ben nu eenmaal een weke romanticus hihihihi.

    Dikke knuffel,
    Anneke en Lammert.

Geef een reactie

