La Palma 2

De volgende morgen bij schemer gelijk buiten op het terras kijken natuurlijk en dat belooft wat moois.

Links uitzicht op het plaatsje Los Cancejos en recht voor ons zee met bij helder weer de El Teide (hoogste top van Tenerife) in zicht.

Ons uitzicht met iedere morgen een prachtige zonsopkomst.

Het hotel Las Olas.

Bij de rode stip zaten wij.

5 van de 6 dagen deze blauwe lucht en prachtig weer gehad, dus niks te klagen.
De dag ervoor vergeet je dan snel.
Dit is de derde keer dat we in de winter die kant opgaan en hebben het nooit mee gemakt, dus drie keer is scheepsrecht.
Je hoort de verhalen altijd van anderen, maar nu waren wij een keer aan de beurt.
Weer een ervaring rijker :-)

22 thoughts on “La Palma 2

  1. Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar Tiny!!
    Als ik deze foto’s zie krijg ik toch heimwee naar de zomer en de warmte hoor!! Heerlijk! Wat een drama zeg, die heenreis van je, dan heb je toch wel wat dagen nodig om bij te komen!!

  2. Woww, dat ziet er weer lekker zonnig uit Tiny!
    En ja dan heb je geluk als je van de 6 dagen, 5 mooie blauwe lucht dagen hebt gekregen :-)

    De foto’s zijn altijd stukken scherper als het mooi weer is.
    Het lijkt me echt een plekje dat ook nog een beetje groen
    om het hotel heeft.
    Top serie!!

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

  3. Hoi Tiny, nog de beste wensen voor 2010!
    Ik heb ook je vorige logjes nog even bekeken, nou je hebt wel wat tegenslag gehad, maar gelukkig heb je daarna ook volop kunnen genieten. Wat heerlijk zo’n temperatuurtje! geen gek idee van jullie hoor!

  4. Nou dat is niet verkeerd zeg! En wat een totaal ander gezicht dan al die sneeuw en ijs hier in het land, prachtig die zomerse sfeer!

    OT: Inderdaad heb ik de vogels door het raam gefotografeerd!

  5. Jullie hadden wel een erg mooi uitzicht daar.
    Op zo’n mooi plekje, met zo’n fraai uitzicht op de zee en een blauwe lucht zal de ellende van de heenreis snel vergeten zijn.
    Ik kan me voorstellen dat je je daar prima hebt vermaakt.

  6. Het mag nog net, dus wens ik je een heel goed fotojaar in een goede gezondheid!
    Na zo’n heenreis heb je deze plekjes best verdiend. Daar is het goed uitrusten, lijkt me. En uitzicht op zee vanaf het terras. Beter kan het niet.

  7. Dat ziet er allemaal goed uit waar je geweest bent en dan het verschil qua temperatuur daar en hier! Gelukkig dat je toch hebt kunnen genieten na de moeilijke heenreis en kun je er hopelijk weer even tegen.
    Groetjes

  8. De beste wensen nog voor 2010 Tiny, daar wilde ik maar mee beginnen.
    En dan je mooie foto serie, heerlijk moet dat geweest zijn, lekker mooi weer en weg van alle drukte, je foto’s zeggen genoeg.

    Groetjes van Marrie

  9. Interessante foto’s, ik kom daar natuurlijk niet zoveel, ik sta verwonderd wat er al niet is bijgebouwd voor toeristen, ziet er wel mooi uit en niet “overcrowded” zoals in Tenerife.
    Volgende keer kom je misschien voor 14 dagen ;-)

  10. Dat zwembad en de ligstoelen lachen me toe :-)
    Door je prachtig vergezichten krijg ik weer zin in summertime
    Lekker blote benen ,armen en een briesje .
    Wij hebben er ook al over nagedacht om eens in de winter naar de zon te gaan.
    Niet gek!
    HGR :) Aly

Geef een reactie

