China light festival 3



Morgen gaan we verder door deze prachtige poort.

12 thoughts on “China light festival 3

  1. ohhhhhhhhhh ..

    nu ben ik helemaal gesmolten!!!

    ik lag al eerder plat van bewondering bij je chinafestivallogjes, tiny, maar nu heb je me helemaal in vervoering gebracht!

    ik zie hier de allermooiste tempel van china staan, de tempel van de hemel.
    nooit zag ik een prachtiger bouwwerk dan dit!

    en hier ..
    mag ik ‘m nog een keertje bewonderen.

    je zou van minder in de hemel zijn, tiny! :-))

    wat niks afdoet van je overige foto’s!
    integendeel!
    jij hebt jezelf (alweer) overtroffen!!!!

  2. En je was nog wel bang of je foto,s zouden lukken in het donker, ze zijn echt schitterend hoor. Wat een mooie kleuren allemaal, en dat zou ik ook wel eens willen zien…

    Knuf Coby

  3. Het schijnt nogal in te zijn om dit festival te bezoeken, dit is vandaag het derde logje erover. Maar dat is helemaal niet erg, want nu kan ik rustig meegenieten van deze feestelijke kleurenpracht.

Geef een reactie

