Schönbrunn In Wenen 1


Schönbrunn op vrijdagmorgen al in de mist gezien, ’s avonds nog ff in het donker op de foto kunnen zetten.


Op maandag de dag dat we terug naar huis gaan en nog tot half een de tijd hadden eer we terug moesten naar het vliegveld… breekt de zon door en hoe…..


Waar ga je dan nog ff heen, naar Schönbrunn, we zaten er maar 10 min vandaan…
Dus de bagage mee en de camera en nog ff veel foto’s maken.

Ze waren volop aan het werk, stond vorige keer de achterkant in de steigers, nu waren ze volop aan de voorkant bezig, met de beelden.

Schönbrunn <<

We zijn er een paar jaar geleden al ingeweest, heel mooi , maar helaas mag je er niet fotograferen.
Nu ga ik er meer heen voor de tuin en de Gloriette, zeker met mooi weer.
Word vervolgd.

20 thoughts on “Schönbrunn In Wenen 1

  1. jaaaaaaaaaren na dato zie ik eindelijk het slot schonbrun:-)
    mijn moeder ging daar vroeger eens heen met een tante van me, en nam een klik klakje mee,
    bij thuiskomt moet het flimje ontwikkeld worden natuurlijk en wat bleek,
    ze had steeds het cameraatje verkeerd om gehouden en haar eigen oog gefotografeerd:-))
    wij lachen … zij niet :-)

    nu zie ik het hier in “alle bjoetie” dank je wel tiny….

    blub blub ik verdrink:-))

    xxx

  2. Had je even geluk dat de zon doorbrak.. en zo te zien nog niet veel bezoekers…. Met wat zon erbij is het nog veel vrolijker om daar te wandelen én te fotograferen. Het blijft een imposant complex met schitterende tuinen..Volgens mij zijn ze daar altijd aan het restaureren… fijne avond nog

  3. Schonbrunn by night is ook SUPER mooi Tiny!
    Ik kan me voorstellen dat je blijf was met nog even
    een stralende zon op die laatste dag! Dat zonlicht
    geeft net iets warms, iets mooiers aan alles he?

    Doehoeiiii,
    beuzeblaadje

  4. Leuk dat je ook nog een foto van Schönbrunn in het donker hebt gemaakt.
    Het is zo te zien echt een gigantisch paleis. Die kraanwagen lijkt er maar klein bij.
    Wat vliegen een paar dagen dan snel voorbij …

  5. Daar heeft Andre Rieu toch zijn decor aan te danken?! ;) Erg
    mooie serie van dit imposante paleis Tiny. Jullie hadden geluk
    met het weer, het ziet er toch een stuk vrolijker uit met een zonnetje.

  6. Wat een prachtig paleis is het toch en
    ik kan me voorstellen dat je nog even foto’s ging maken.
    Bij avond is het ook mooi om te zien,
    maar zo in het zonnetje zie je beter hoe mooi het is.

  7. Jeugd sentiment, ik zie zo Sissie voor me, maar een schitterend paleis hoor. En toch nog ff een zonnetje, ze hadden melij met je Tiny maar genoten heb je. Wanneer ga je weer naar Wenen?????Oke ik ga ff de was opruimen doeiiiiiiii

    Knuf Coby

  8. Ik krijg echt van die Sissi beelden op mijn netvlies met ruizende rokken en mannen in uniform. Een Weense wals muziekje erbij………………zweven maar. Maar een mooi kasteel is dat! Prachtige foto’s heb je gemaakt in Oostenrijk. Het is genieten.

Geef een reactie

