Hundertwasserhaus galery

winkel hundertwasser-1

wenen2 073

wenen2 069

wenen2 072

wenen2 070

wenen2 074

wenen2 079

wenen2 085

wenen2 080

wenen2 076

wenen2 077

wenen2 082

wenen2 071

wenen2 091

Mooi dit pand, klein, maar helemaal in de stijl van Hunderwasser.
De souveniers van Mozart, Sissy en de schilder van Klimt waren er veel aanwezig.
Zou het niet kopen, maar wel leuk om te zien.
Ook prachtige kalenders van Hundertwasser in de vier seizoenen.
Kan me herrinneren dat de vorige keer dat we er waren er niet gefotografeerd mocht worden…heb nu geen bord gezien ;-)
Ik zou het pand wel eens leeg willen zien, lijkt me super mooi.

22 thoughts on “Hundertwasserhaus galery

  1. wow, ja dat lijkt me ook, der zit maar een ding op tiny, je moet de winkel eerst hélemaal leegkopen :-)
    ik wil wel zo’n mooie lendedoek om in rond te lopen van de zomer:-))

    heerlijk….

    het lijkt wel een sprookjeshuis hé,
    zouden er geen plaatjes te vinden zijn op het web van een leeg gebouw??

    maak er een heerlijke avond van hé,

    toedeloe
    xxx

  2. Zo te zien is het pand echt geweldig! Wow, wat mooi.
    Tsja en anders heb je het toch gewoon over het hoofd gezien..
    Denk trouwens dat in deze moderne tijd een verbod op fotograferen niet te handhaven is!

  3. Dat gebouw is duidelijk niet alleen van buiten mooi om te zien. Aan de binnenkant is minstens zoveel aandacht geschonken.
    Inderdaad jammer dat het zo vol staat met snuisterijen en dat het er zo druk was. Maar toch mooi dat we op deze manier even mee konden kijken.

  4. Het ziet er gezellig en sfeervol uit
    Daar kun je je best vermaken.
    Nee souveniers hoef ik ook niet maar kijken vindt ik
    heerlijk.
    Een prachtig gebouw.
    Heb er van genoten Tiny.
    :) Aly

  5. Daar kun je je wel vermaken wat een sortering aan van alles en nog wat… echt geen heel klein soeveniertje gekocht… och je hebt deze mooie foto’s… fijne dag

  6. Zou me daar wel vermaken als ik je foto’s zo bekijk.
    Geeft een goede indruk weer van het pand.
    Lijkt me idd wel spannend om daar in een leeg pand te fotograferen.

  7. Wat ziet dat er allemaal mooi uit, prachtig gewoon, heb ook de rest van de foto’s van Wenen even bekeken, maar vindt het schitterend, moeten wij toch echt eens naar toe. Heel mooi hoor. groetjes Jenny

Geef een reactie

