Vliegreis

wenen1 026

wenen1 018

wenen1 039

wenen1 052

wenen1 041

wenen1 053

Ff een tussenlanding in München, waarom…
Omdat de tijd van reizen ons beter uit kwam en we daardoor een dag langer in Wenen konden verblijven en het goedkoper was.
En ik het landen en opstijgen prachtig vind ;-)

wenen1 055

wenen1 057

wenen1 072-1

wenen1 087

wenen1 083

Boven het prachtige wolkendek was een prachtige zonsondergang te zien.
Onder dat dek was het weer in Wenen een beetje frisjes.

19 thoughts on “Vliegreis

  1. Opstijgen en dalen zijn bij mij niet bepaald favoriet maar geen keus hé.. Wat heb je dat goed voor elkaar gekregen fotogaferen vanuit het vliegtuig.. mooi helder en niet te hoog zodat je nog heel wat kon zien prachtig

  2. Stijgen vind ik ook een gaaf gevoel, maar landen? Doodeng. Maar ja: het hoort bij elkaar als slapen en wakker worden, hé? Je kan moeilijk in de lucht blijven. Ik vind je wel stoer, hoor. Foto’s maken in de lucht. En nog van die mooie ook.

  3. Werkelijk schitterend Tiny… wat een pracht van een serie !!
    Ik vind het ook zo heerlijk dat stijgen en het dalen en net wanneer hij de grond raakt… vind ik ook zo’n speciaal gevoel… hahaha
    Lieve knufff groetjes Anna

  4. Schitterende foto’s vanuit het vliegtuig. Opstijgen doet erg veel pijn aan de oren bij mij en het is het gevaarlijkste stukje van je hele vliegreis naar het schijnt.

  5. Wat een prachtig gezicht hè om alles vanuit de lucht te zien. je foto’s zijn prima gelukt! en ook boven de wolken is het zo mooi hè! Mooie serie Tiny!
    groetjes en fijne avond!

  6. Hoi Tiny, wat mooi daar boven de wolken! Lijkt me prachtig om eens te zien! Het kanaal wat je zag bij mij is het Stadskanaal, ben je vast wel eens geweest ;-)
    groetjes,
    Lenie

Geef een reactie

