Award

!cid_13866612F93843C0ADF5CC868950A297@margreet

Kreeg van de

Sportiefste weblogger Margreet <<

deze vrienden award, lief van je Margreet. Bedankt !

De bedoeling is dat je hem aan twee vrienden doorgeeft.
Er gaan gelijk allerlei namen door je heen.

mijn dochter Evelien <<

.
Maar ze heeft ff weinig tijd voor haar log.

Ik zou er een aan heel veel mensen willen geven, jullie verdienen hem allemaal.
Dus geef jullie allemaal een award en wens jullie een

PA119367
Ik ga wandelen met een stel webbies op de Veluwe, leuk.
Zal veel gefliepst en gekletst woren :-)
En ze voorspellen mooi weer, dus dat word genieten.

15 thoughts on “Award

  1. Lekker genieten morgen TIny.!! Het weer wordt gelukkig minder winderig, want mijn nieuwe plantjes woeien van de plantentafel af! Gelukkig viel de schade mee. Echte windstoot.
    Veel plezier op de Veluwe, maar dat zal wel lukken, want daar is het nu natuurlijk hartstikke mooi. Ik probeer nog een tochtje op de racefiets. En bedankt voor je lieve woorden via de weblog en mail.
    Fijn weekend en groetjes

  2. We lopen allemaal te stralen met onze Award :))
    Ook jij hebt hem echt verdiend, Tiny.
    Lief, dat je morgen de druiven voor me meeneemt.
    Ik doe er inderdaad suiker bij….geleisuiker…
    Is echt heerlijke jam, hoor…ik neem wel een potje voor je mee :)
    Tot morgen…zal vast heel gezellig worden!!!
    Groetjessss..Ria.

  3. Gefeliciteerd met je award. In stilte laat ik hem ook een beetje stralen … :-)
    Veel plezier morgen op de Veluwe. Hopelijk waait het dan wat minder, zodat je geen zware denappels of afgebroken takken op je dak krijgt.

  4. Van harte met je award en ik wens je een fijn en gezellig weekend toe op de Veluwe. Hopelijk valt het weer wat mee en schiet je mooi plaatjes van de natuur en natuurlijk paddenstoelen.

  5. Wat leuk om deze mooie award ook hier
    tegen te komen! Bij Margreet was ik al omdat zij de
    award van Chris kreeg en zo is het kringetje weer rond : -))

    Dat gaat beslist een super gezellig weekend worden
    Tiny : – ))

    Tot morgen!!!!!!!
    beuzeblaadje

  6. ach tiny, we zijn allemaal vrienden van elkaar en het is heerlijk om dat te mogen ondervinden hé,
    ik heb bij weblog al héél veel mooie dingen mogen ervaren en natuurlijk ook wat mindere, maar het is altijd ergens goed voor,

    geniet maar lekker van je award, dat heb ik ook gedaan :-)
    fijn weekend gewenst
    xxx

  7. Hartstikke leuk dat jij ook deze vrienden award kreeg. De cirkel wordt zo langzamerhand steeds groter en groter. Dank dat je hem aan ons allen doorgeeft.
    Een heel gezellig weekend en een fijne wandeling toegewenst!

Geef een reactie

