veenpark

IMG_5074

IMG_1774

17 thoughts on “veenpark

  1. En nu ben ik dit jaar nog niet in het veenpark geweest, maar je kunt niet alles tegelijk. En ook nog autopech, dus 2 keer naar de garage in Beilen, maar ik ben wel in het “gevang” geweest! Ofwel het Gevangenismuseum in Veenhuizen. Ook heel mooi geworden vergeleken met jaren geleden! Maar dat lees je nog wel in een van de volgende blogjes.
    Groetjes

  2. Dat oude roestige werktuig spreekt me meer aan dan het huisje.
    Al dat roest zou ik wel eens van wat dichterbij willen bekijken, want dat kan prachtige plaatjes kunnen opleveren, lijkt me zo. Maar als ik het goed zie, staat uitgerekend daar een bordje ‘verboden toegang’ bij …

Geef een reactie

