Vliegerfeest

IMG_6421

IMG_6327

Vind dit zo’n grappig plaatje i.p.v je hengel uitgooien,je vlieger de lucht in laten en lekker in je stoeltje zitten staren naar je hobby
Zo relaxed….

IMG_6383

IMG_6384
Ze raken ook wel eens in de knop natuurlijk ;-(

IMG_6423

Helaas was er niet genoeg wind om de hele grote vliegers de lucht in te krijgen, tenminste niet toen ik er was.

IMG_6409

IMG_6417

IMG_6336

Maar lekker op ’n terrasje genoten van de muziek van de groep Klabats, gezellig !

17 thoughts on “Vliegerfeest

  1. Is altijd leuk om rond te kijken bij zo’n festival. In september is het weer bij ons in de buurt. Dan ga ik zeker ook weer er naartoe, want meestal is een neef van mij daarbij, die wedstrijdvliegert.
    Je hebt de sfeer goed laten zien. Leuke foto’s. Zeker van de “luchtballonnen”. Die waren wat minder griezelig, denk ik, nu er geen familie onder hing. :-)

  2. Dat levert mooie kleurrijke foto’s op Tiny!
    Nog nooit zulke grote vliegers zoals die luchtbalonnen gezien trouwens. Lijkt me wel een mooi gezicht.
    groetjes en fijne avond!

  3. Wat een mooi vliegerfestijn Tiny.
    Jammer dat de wind het wat liet afweten.

    Je hebt de libelle er prachtig opstaan!
    En deze bleef voor je poseren!
    Mazzelkont hoor :-))))

    :( weet de naam ook niet)

    maar wel mooi………………
    :) Aly

  4. Jammer, dat er niet genoeg wind was voor het grote spul.
    Vorig jaar was er in Deventer aan de IJssel ook zo’n festijn en ook daar liet de wind het afweten.
    Ja…die heb je toch wel nodig bij vliegeren.
    Je tweede foto vind ik ook leuk en het klopt inderdaad…het werkt lekker relaxed.
    Onze oudste was als peuter ontzettend druk en als hij dan buiten in de box stond, liet ik een vlieger op en bond die vast aan z’n box. Je had er geen kind meer aan…:-)))
    Groetjessss…Ria.

  5. Mooie kleurrijke serie van het vliegerfeest!
    Afgezien van het feit dat er misschien wat te weinig wind was, was het zo te zien ideaal vliegerweer.
    Zoals die man op die tweede foto zit, zou ik ook nog wel kunnen vliegeren. :-)
    Maak er een mooi, hopelijk zonnig weekend van!

  6. Ja…die grote poes is maar even in de lucht geweest !!
    Mijn dochter had een week lang een huisje gehuurd, in het vakantie park wat er net voor ligt !!
    Wij zijn het weekend bij hun geweest en hebben van vrijdag t/m zondag genoeten van al die vliegers !!
    Dus zaten we maar op een steenworp van elkaar vandaan !!

    Groetjes thea

Geef een reactie

