Waterjuffers

IMG_6102

IMG_6099

IMG_6101

Vandaag ff wat foto’s uit mijn archief.
Wat een tegenvaller het weer dit weekend , het heeft hier heel veel gemiezerd, zowel gisteren als vandaag.
Vandaag gaf de buienradar in het noorden niet zoveel regen aan, dus naar Hortus Haren geweest.
Daar geen regen, terwijl het in Emmen de hele dag heeft geregend.
Dus blij dat we toch zijn weggegaan ;-)
Is best wel zwaar als je 40 uur per week werkt (30 graden) en op je vrije dagen geen zon te zien is.
Werken is niet het probleem, maar het kost je zoveel vrije tijd en als je die dan hebt en het is dan geen weer…:-(
Ik moet daar juist mijn energie uit halen.
Maar ik heb weer opgedaan vandaag en mijn archief is weer redelijk gevult.

10 thoughts on “Waterjuffers

  1. Ook bij ons heeft het niet geregend. Maar de temperatuur vond ik wel heerlijk. Jammer dat inderdaad er geen zon te zien was.
    Je hebt mooie foto’s opgediept uit je archief.

  2. Mooie foto’s uit je archief Tiny. Die waterjuffers vliegen hier nu ook geregeld rond, evenals libellen.
    @ Herken dat zo van het werken. Ben zo blij dat ik niet meer “moet”. En dan idd heel de week mooi weer en dan wilde je van alles in het weekend en dan lag het weer dwars, hoewel ik heel wat in de regen op de racefiets heb gezeten, want ja je wilde niet flauw zijn, dus ging je toch naar die mooie tocht waar je voor had ingeschreven! Net zo’n verslaving als fotograferen.

  3. Een mooi duo waterjuffertjes!
    ja, het is de laatste tijd vaak pech met het weer in het weekend, echt balen als het verder de hele week mooi is.
    We zijn dit weekend weer weg geweest met de camper en we zaten te dubben tussen Drenthe en het zuiden van het land…ben als ik jouw verhaal lees toch blij dat we naar Brabant zijn geweest. Alleen vrijdagavond regen gehad, maar verder droog.
    groetjes en fijne avond!

  4. Yes! Ik heb de goede keuze gemaakt.
    Ik wilde naar de dierentuin toe, maar ben toch thuis gebleven. Goed gekozen, YES!!!

    Doen die waterjuffers aan synchroon zitten ofzo? Wat staan ze er leuk op zo met z’n 2tjes.
    Ik begrijp je reactie inderdaad.. Dan is het best balen als je dan weekend hebt dat het geen mooi weer is!!!

  5. heerlijk tiny,
    al die juffers hangen daar klaar om door jou op de foto gezet te worden :-)

    hoor je ze roepen :-))
    neem mij ?? ahhh toe tiny ikke ikke hier hier kijk naar mij:-)

    ik hoor het ze roepen:-)
    en geef ze eens ongelijk

  6. oh tiny, wat jammer dat jullie de zon niet gezien hebben.
    hier was het puffen en zweten in een blakende zon.

    ik zal de zon jouw richting uitsturen? en zorgen dat ie blijft, net zo lang tot jij zegt, ‘nu is’t welletjes geweest!’ :-))

    anderzijds ben ik erg blij dat jij een duikje in je archief gemaakt hebt!
    deze waterjuffers had ik niet willen missen! ;-))

  7. Het is alsof de duvel ermee speelt, zo verging het mij vroeger ook altijd … zoveel plannen die dan in het water vielen als het weekend was :( In ieder geval kun je terugvallen op een mooi gevuld archief … vraag me af of die twee elkaar het hof zitten te maken voordat ze aan paringsrad gaan beginnen?! :)

  8. Zeer toepasselijk die waterjuffers bij het weer bij jou (en ze zitten er zo keurig bij..;-) balen hè als je vrij bent en het weer valt zo tegen…….:-(( maar mazzel dat het in Haren beter was!
    Ben benieuwd naar je Hortus plaatjes!
    Groetjes en werk ze ;-)

  9. Je hebt de juffertjes weer mooi weten te vereeuwigen, Tiny.
    ’t Is ook altijd wat in dit land met het weer … zo zit je in de stralende zon te puffen en te blazen bij dertig graden en zo is het ineens in het weekend weer grijs en miezerig. Ik kan me voorstellen dat je vooral van dat laatste baalt.
    Ook hier was het grijs, maar met een temperatuur net iets boven de 20 graden vond ik het toch lekkerder dan in die tropische hitte van de voorgaande dagen.
    Tja, en nu is het maandag en schijnt de zon weer volop, dat zul je altijd zien … Werkze!

Geef een reactie

