Molen in Veenpark

IMG_5158

IMG_5122

IMG_5129

IMG_5131

11 thoughts on “Molen in Veenpark

  1. Foto 3 vind ik een hele leuke foto, Tiny.
    Daar zou ik ook wel even naast Yvonne neer willen ploffen ;)
    Er valt altijd een hoop te zien bij zo’n molen.
    OT Ik ga je voor een paar weekjes verlaten en genieten van de zomer.
    Jullie ook hele mooie dagen gewenst.
    Tot logs en groetjesss..Ria.

  2. Je bent een wandelend en fotograferend reklamebord voor het park, want weet nu zeker dat ik daar naar toe ga in de vakantie!! Zoveel moois te zien.
    @ Ja jullie hadden wel de volle laag: hier wat gespetter, wolken,wind en zon. En dat ben ik echt in dat blauwe shirt! Die mevrouw op de brug is Martha Kivits (ook weerfotografe). Vanavond was ze nog met een foto op RTL 4 met Peter Timofeeff. Ken haar van de weerfotosite, maar kwam haar nu voor het eerst in het echt tegen tussen Waalwijk en Drunen! Was heel erg leuk! Morgen is het een betere dag, dus kan toch mijn medaille gaan verdienen op de laatste dag!
    Groetjes

  3. Het blijft rustig daar zeg…en dan zo’n bankje helemaal voor jou alleen. Echte hollandse plaatjes mooi genomen. Ben je inderdaad nergens aan geweest in de molen…!!!! toch niemand die het zag….groetjes

Geef een reactie

