Zonnig dagje

IMG_5213

IMG_5222

IMG_5228

Een dagje door gebracht in…… <<

10 thoughts on “Zonnig dagje

  1. Leuk om dat te zien, want dat staat op mijn programma voor mijn komende vakantie in Drenthe!! De plaggenhutten, smederij en winkel staan ook wel bij Ellert en Brammert en in Orvelte, maar dit is toch iets wat je na bijna 25 jaar een weekje Drenthe toch ook eens moet zien!!
    Groetjes en nog een fijne zondag met zon!

  2. Die laatste foto is een juweeltje. Maar cola light en een punt appeltaart met slagroom is wel een tegenstelling, hoor. Hahahaha. Ik plaag je maar. Ik ben verslaafd aan Spa rood, dus zo’n combinatie zou bij mij ook op tafel kunnen staan. Leuk logje!

  3. Dat was een leuk dagje als ik al je foto’s zo zie. Wij zijn er een aantal jaren terug ook geweest, en ik vind het een leuk park. Met veel herinneringen aan hoe het vroeger thuis was, toen we nog in borgercompagnie woonden. Mijn zus die toen ook mee was had dat nog veel meer. Moeten er ook maar weer eens naar toe. groetjes Jenny

Geef een reactie

