Clematis

IMG_5432

tuin5 033

17 thoughts on “Clematis

  1. De clematis is mooi. Maar de hommel mag er ook wezen. Ik moest meteen aan het liedje “‘k Heb mijn wagen volgeladen …..” denken. Prachtig dat je hem vliegend te pakken hebt gekregen!

  2. Mooi hoe je de hommel te pakken hebt: klassefoto! Mijn clematies staat op springen en zit te wachten om daar mooie foto’s van te schieten. Bij de overburen begint ie al wel, maar de mijne misschien morgen?
    Groetjes

  3. Och de landing is al ingezet bij de eerste foto :)
    Mooie bloem de clematis.
    Bij ons gaat ie altijd dood verdroogd of bevriest :-(
    Heb aan je verzoekje voldaan hoor en ben heeel benieuwd.
    Groetjes : Aly

  4. Was een hele lange dag met Ank in Scheveningen, maar ik wou toch nog even bij je reageren.
    Wat zijn dit schitterende foto’s Tiny :)))
    Zo scherp en de hommel met z’n volle zadeltasjes heb je geweldig mooi gekiekt.
    @ Heb geen mail ontvangen :( Mijn email- adres eindigt tegenwoordig op concepts.nl
    Daardoor zal het wel komen.
    Slaap lekker, hoewel ik denk, dat je al lang op één oor ligt.

  5. Mijn clematis is al over zijn hoogtepunt heen, maar het was wel weer prachtig. Dat bijtje heb je er mooi opgekregen, nooit geweten dat ie van die gekke achterpootjes heeft.

Geef een reactie

