Hindeloopen

1 hindeloopen

hindeloopen 2

Er lijkt er heel rustig, maar het was er heel druk op 1e pinksterdag, vooral met bootjes.
Nou ja bootjes, er ligt daar voor een kapitaal in de haven. Leuk om naar te kijken.
Veel mensen die daar op hun boot liggen te zonnen en niet konden uitvaren, alles lag vol.
Varen lijkt me wel leuk, maar om daar nu hutje mutje in zo’n haven te liggen.
Niet mijn ding…heb lekker vanaf een terras zitten genieten ;-)
Maar is wel een leuk plaatsje, Hindeloopen.

13 thoughts on “Hindeloopen

  1. Het zal ook ‘zien en gezien worden’ zijn op zo’n boot en op het water heb je natuurlijk niet zoveel bekijks ;) Mooie collage Tiny met al die tientallen masten en de schaapjes die er niet warm of koud van worden ;)

  2. Dat is het leukste, bootjes kijken en
    zien hoe mensen een boot hebben en niet varen,
    maar gewoon laten zien dat ze een boot hebben en
    bekeken worden door de dagjesmensen.

  3. Lijkt me een leuk plaatsje. Havenstadjes zijn altijd leuk en gezellig. Zit ook liever op een terrasje te kijken! Mooi die onverstoorbare schapen op de dijk!
    @ Het kasteeltje in Gorp en Roovert is volgens mij niet voor het publiek toegankelijk. Ziet er “gewoon” bewoond uit. Is wel een plaatje zo midden in het bos. Heel mooi gebied. Zaterdag en 1e Pinksterdag samen 100 kilometer gefietst. Gisteren alleen om te fotograferen: het was overal zo druk!

  4. Leuk plaatsje …? Je hebt het hier wel over één van de elf Friese steden, Tiny. Je bedoelt waarschijnlijk te zeggen dat Hindeloopen een mooie stad is. Nou ja stad …. stadje … ;-)
    Je hebt er in elk geval een paar mooie collages van samengesteld.
    Mij is het er te druk op dit soort dagen.

  5. Wat een leuke plaats (je:))! ziet er gezellig uit zo’n collage, ik zou hem naar de VVV van Hindeloopen sturen, misschien maken ze er wel een ansicht van, hij is er mooi genoeg voor!

  6. friesland is een hele mooi streek en ik denk dat ik er toch ook maar eesn naar toe meot gaan
    annemarie zal me wel helpen zeker????
    en een bootje ja dat heb je in je vel of niet!!! dit is wel mijn ding hoor !!!

  7. Hoi Tiny,

    Ik ben gelijk even gaan kijken op je nieuwe site.
    Veel mooie foto’s,prachtig!
    Heel veel bekende plaatjes voor mij…De vijvertuin van Ada Hofman,Hindelopen,Orchideenhoeve enz…wat mooi allemaal!
    Heerlijk van je site genoten,echt!

    Dank je voor je reactie op de foto op mijn site.
    Tot de volgende keer.

    Groetjes,
    @li.

  8. Ja lemmer is leuk!
    Lekker aan het water en een mooie omgeving.
    Tijdens een Frieslandvakantie in(in st Nicolaasga) hebben wij daar vaak op een terrasje gezeten!
    gr eva

Geef een reactie

