Vakantie zit erop ;-(

IMG_2877

Nog een laatste blik…

IMG_3437
van een spetterende vakantie

IMG_3465

IMG_3463

En dan vliegen we ook weer terug.
Hebben ontzettend genoten op Tenerife, we waren er op een gunstige tijd.
In het hoogseizoen is het er veel drukker en kan het er ook 42 graden zijn.
Ze noemen het ” Het eiland van de eeuwige lente”en dat klopt wel mijn idee…
En wat is er nu mooier dan altijd lente.

Gezellige hemelvaartsdag !

O.T denk dat er iets op de site niet goed zit, de links zijn weg.
Hoop dat ik het opgelost krijg.

15 thoughts on “Vakantie zit erop ;-(

  1. Vakanties gaan altijd weer voorbij,
    maar je treft het nu in nederland ook met het weer en
    het wordt nog warmer, dus genieten maar
    van een heel lang weekend.

  2. Ben eerst even met je meegevaren op de catamaran.
    Dat moet toch een zalig tochtje geweest zijn.
    Schitterende foto’s daarvan, Tiny.
    Deze laatste foto’s zijn al net zo mooi.
    De duif is wel door jullie verwend..’t is toch geen postduif, hè?
    Anders zit hij zo bij jou aan de vijver, hoor ;))
    @ Geen wandeltochten dit weekend..ik heb zussenweekend en we gaan weer met z’n vijven naar onze broer in Duitsland ;))
    Ik verheug me er enorm op…wat zullen we weer een schik hebben.
    Wens jou ook een heel gezellige Hemelvaartsdag en een fijn lang weekend.
    Geniet van het mooie weer.
    Groetjes…ook aan Mans.
    Ria.

  3. aan alles komt een einde, maar de warmte van dit gevoel blijft wel bij je hangen tiny dat geloof ik zeker,
    en anders hoef je maar een mapje foto’s open te doen en het is weer feest hé,

    ik heb er van genoten

    xxx

  4. Ik zie dat je bovenaan een verdrietige smiley hebt staan, dat kan alleen maar betekenen dat je het ontzettend naar je zin hebt gehad, en dat is aan de foto’s wel te zien.

  5. Ik kan me voorstellen dat je nog niet naar huis wilde, als ik die foto’s weer zo zie. Die catamarantocht was gaaf, zeg. Ik ben dolfijnengek geweest en de aanblik van die vissen maakt me nog steeds aan het glimlachen. Nou, wasmachine aan en een boterham met oude kaas pakken. Dan voel je je zo weer thuis! Hahahaha.

  6. prachtige afsluiting meis !!!
    die duif zal wel door de volgende
    vakantieganger worden beloond
    want ziet eruit dat hij dat kunstje
    meer heeft geflikt ;)
    maar ook hier hebben we mooi weer
    en een mooie omgeving dus meis
    fliepskast mee en eropuit ;))))
    fijne dag vandaag …..
    groetjes Lenie en Lotje

  7. Al even niet geweest Tiny, ik zie dat je een mooie vakantie hebt gehad.
    Alle logjes even terug gekeken.
    Nu kun je hier van het mooie weertje gaan genieten.
    Groetjes Tinie

Geef een reactie

