Tenerife 2

IMG_2828

IMG_2849
Uitzicht vanuit het hotel.

IMG_4470

IMG_4447

IMG_4527

Zij aanzicht vanaf het balkon.

Op vrijdag 1 mei vanaf vliegveld Eelde om 4 uur vertrokken met een tussenlandig in Maastricht.
Daar rond 6 uur weer verder gevlogen en na 4½ uur aangekomen op Tenerife.
Met de transfer naar het hotel, zo ongeveer 23.45 uur aangekomen.
Op Tenerife is het een uur eerder, dus het was 22.45 uur :-)
Maar voor ons gevoel al vanaf 14.00 uur onderweg geweest, dus een lange zit.
Het was donker en we hadden geen idee wat voor moois we allemaal te zien kregen.
Het uitzicht vanuit het hotel in Playa de las America was dan wel geen direct zeezicht.
Maar schitterend om te zien.
Boven de berg hier bijna altijd mist, maar richting zee bijna altijd blauwe lucht en veel zon.
De temperatuur 23 à 24 graden, was perfect om dingen te ondernemen en te wandelen, heerlijk van strandje naar strandje geslenterd.
Het haventje bekeken en een paar avonden een zonsondergang gezien ;-)
Twee dagen hebben we een excursie gedaan, gezellig en mooi.
Het hele eiland gezien, heel afwisselend.
Dus word vervolgd.

17 thoughts on “Tenerife 2

  1. Dat lijkt me geen verkeerde plek,
    om even van alle moois,
    op Tenerife te genieten.
    Je had wel een heel mooi uitzicht,
    zo vanaf je hotelkamer en
    het nodigt uit om veel meer te willen zien.

  2. Heerlijk .
    Tenerife is toch wel mijn eiland.
    Ik ben er nu denk ik 4 keer geweest en ik geniet elke keer weer.
    Dus nu geniet ik vanjou foto’s. Deze zijn mooi gelukt

  3. Het vliegen van Eelde vind ik alle opzichten ideaal. Een tussenlanding in Maastricht vind ik nu weer minder geslaagd. Ik ben namelijk niet gek op vliegen, met name niet op het landen en stijgen. Dan zit ik met zweet in de handen in het vliegtuig. En het went na zoveel keer nog steeds niet.
    Het vliegen boven de wolken vind ik altijd een prachtig gezicht, dat heb je hier ook mooi laten zien.
    Jullie hadden daar wel een heel mooi uitzicht!
    Ik ben benieuwd naar het vervolg.

  4. Mooi uitzicht hadden jullie vanaf jullie balkon en die temperatuur is ideaal om er ook nog op uit te gaan, want als het zo bloedheet is …! Mooi eiland zover ik tot nu kan zien. Ben je trouwens wel eens op het weblog van Wim uit La Palma geweest? Dat is ook een prachtig eiland.

  5. Ik was al helemaal verkocht, toen ik die prachtige foto van boven de wolken had gezien. Heel mooi!
    Voor het uitzicht vanuit je hotelkamer zou ik ook tekenen. Palmen, bergen, een streepje zee en een blauwe lucht, wat wil een mens nog meer!?

  6. :-)
    wat wel heel grappig is tiny is tussen de eerste en de tweede foto de blaadjes te zien:-)
    da’s net of jij door de lucht vloog:-)
    dat was natuurlijk ook, maar zonder vliegmachien:-)))

    snappie wat ik bedoel ??

    leuk om te zien hoor,
    ben je alweer een beetje thuis??
    en heb je lekker gegeten daar en wat was het lekkerst??

  7. DAt is de perfecte temperatuur om gewoon lekker te genieten! Niet te koud, kun je toch lekker bruin worden en niet te warm, zodat je alleen maar kan zitten.
    Wat een prachtige locatie hadden jullie gekregen! Wow!
    Die eerste foto is ook gaaf. Gemaakt vanuit het vliegtuig?

  8. Heerlijk , wat een mooie omgeving Tiny.
    Het zal wel heel vermoeiend zijn geweest, als ik zo die tijden zie, maarrrrr je krijgt er dan wel wat voor terug!!!
    Dat is toch weer heel iets anders dan een fietsvakantie :-)
    Prachtige foto’s , kan me nog herinneren dat je vorige keer ook vanuit het vliegtuig had gefotografeerd, leuk is dat.

    Ik ben benieuwd wat er nog meer gaat komen :-)
    Groetjes Sien

  9. Leuk om weer eens te zien. Ik was er 10 jaar geleden tijdens de Kerstdagen om mijn verjaardag eens op het strand te kunnen vieren. Ik vond het er geweldig! Ben benieuwd naar de rest van je reportage.

  10. Mooie lucht die jullie vanuit het vliegtuig zagen! En het uitzicht vanaf je balkon mag er ook zijn. Misschien dan geen direct zeezicht, maar de zee was zichtbaar en dat is toch prima!

  11. Ondanks mijn tijdgebrek wil ik wel proberen
    jouw Tenerife-serie te volgen Tiny en deel 2
    is SUPER! Woooow wat een uitzicht! Wat een
    schitterend blauw water! Maar uh…..hoe was
    de landing? Is het écht zo’n enge landingsbaan
    daar op Tenerife?

    Doeiii,
    beuzeblaadje

Geef een reactie

