Beeld “Wicht”

img_2282

img_2285

img_2286
Beeld is gemaakt door Oswald Wenckebach
Titel van het beeld ” Wicht”
Materiaal brons
Beeld 168 cm hoog

Oswald Wenckebach <<

Op deze link nog meer beelden van Oswald Wenckebach.
Hij heeft veel bekende beelden gemaakt o.a het beeld in Eindhoven van Anton Philips en Joris en de Draak die bij de Martinitoren in Groningen staat.

Ik vind dit zelf het mooiste en liefste beeld, tikkie eigenwijs.
Zou dit beeld wel in mijn tuintje willen.
Gezellig weekend allemaal.

19 thoughts on “Beeld “Wicht”

  1. Hoi Tiny,
    Ja ik ben weer zo langzamerhand begonnen, het lopen is nog niet super, maar ja het mooie weer lokt me toch wel naar buiten.
    Dus hier en daar al een foto’tje genomen, en ben al weer een keer naar de vlindertuin geweest, dus we gaan vooruit.

    Je hebt mooie foto’s van die beeldentuin gemaakt moet ik zeggen, maar dit is gewoon een plaatje, ja, dit wicht staat er lekker eigewijs bij, met het hoofd opgeheven naar het heerlijke zonnetje, ik heb geen tuin maar anders zou ik ook zo een plaatsje voor haar uitzoeken!

  2. Je kunt haar met recht een eigenwijs wicht noemen. Zo komt het beeld om mij over. Maar wel mooi! En mooi gefotografeerd! Een mooi weekend met lekker weer wens ik jou en groetjes uit het ook zonnige zuiden! We zijn weer opgedroogd na alle regen.

  3. Een lekkere lange lijs…;))
    Wat een leuk beeld is dit, Tiny.
    Maar ook het beeld uit je vorige log vind ik schitterend.
    Die zou ík wel in mijn tuin willen hebben…;))
    OT We hebben heerlijk gewandeld in Scheveningen en hadden schitterend weer.
    Welterusten en maak er een gezellige zondag van.
    Groetjesss..Ria.

Geef een reactie

