Muisje

muisje
Stond ik gisteren nog zo mooi in de zon, bij de druifjes.
Vandaag in de regen en de kou, wat een verschil met gisteren en dat in je vrije weekend.
Werd ik niet vrolijk van ;-(
Een van mijn muizenbeeldjes in huis en tuin, waarom ik ze verzamel, vanwege mijn naam denk ik :-)
Gezellige zondag en laat je bui niet afhangen van het weer.
Je hebt er niet alleen jezelf mee.
Ik geloof de weermannen ook niet meer, er was zon voorspeld en vanmorgen om 7 uur werd de buienradar aangepast.
Vanaf maandag weer beter weer.
Ik tel verder af, nog 4 weken…….. Tenerife , here I come :-)

9 thoughts on “Muisje

  1. Het is fijn als de zon schijnt. Maar ik heb er gelukkig geen moeite meer als het minder weer is. Ik vind het wel vervelend voor alle werkenden dat het in het weekend net minder is. Maar ook met minder goed weer is er genoeg moois om je heen.
    Fijne zondag!

  2. Is dat je Paasmuisje?
    Het is inderdaad balen dat er na een zonnige vrijdag met een temperatuur van 21 graden een donkere zaterdag met maximaal 11 graden volgde. En ik had je nog wel zo een zonnig weekend toegewenst …
    Optimistisch blijven, Tiny … Wie weet, misschien valt het mee vandaag. We hopen er maar het beste van. In elk geval een fine dag gewenst.

  3. Ja het is ongelooflijk balen dat het dit weekend niet zo mooi is als de week er aan voorafgaand.
    Je muisjes is schatiig en je hebt er een mooie collage van gemaakt!
    Fijne zondag !

  4. Wat een vrolijk muisje- al helemaal in paasstemming met die gele strik;-))) Leuke collage!
    Ja- heb ook gewerkt met dat mooie weer, maar vandaag was het hier ook niet slecht en dat was fijn met al het tuinwerk…;-)))
    Lekker aftellen voor jullie, da’s toch voorpret:-)))))

Geef een reactie

