Hemelsblauw

lemmer-005

21 thoughts on “Hemelsblauw

  1. Mooi blauw Tiny zowel de lucht als het water.
    Laat het maar even zo blijven dan kan iedereen er van genieten.
    Je hebt een heerlijk stilte plekje uitgezocht :-))
    Helaas is het steigertje een beetje brak :-(
    Pssst een klapstoeltje mee en genieten.:)
    Groetjes :) Aly

  2. Schitterende blauwe lucht, zo zien we die graag:-)
    Het primulaatje had je er trouwens ook prachtig op staan, erg mooi!
    @ ja, helaas moest ik de hele week werken, maar ook voor en na het werk is het gewoon heerlijk, of niet dan! Ben nu vrij hoor en morgen gaan we met ons campertje naar Drenthe, bij de Drentsche AA. Dus dan hoop ik dat ik m’n voorraad foto’s weer eens kan aanvullen.
    Jij ook al vast een fijn weekend voor als je er aan toe bent.

  3. Mooi lijnenspel, en prachtig blauw!
    OT: Zet een paar Hyacinten in je tuin Tiny, dan heb je zo een heleboel zoemertjes, ik heb er een paar buiten gezet omdat ik de geur te sterk vind en ze worden druk bezocht door de bijtjes:)

  4. wauwww ..ik wil een bootje ..
    en dan lekker voorzichtig vanaf
    het water alle vogels bespieden ..
    kon het weer maar altijd zo blijven …
    iedereen is vrolijk dan toch ??
    werkse vandaag en vast een fijn weekend ..
    met veel fliepsplezier ..
    groetjes lenie en lotje

  5. Zo mooi die blauwe lucht
    en ook deze site heel anders dan weblog maar wel mooier
    nu snap ik waarom ik je niet meer kon vinden je bent gewoon verhuisd

    groetjes Marianne

  6. Mooi plaatje en een mooi plekje, al zou ik me liever niet op die steiger wagen …
    Hopelijk is het in het weekend ook nog zulk mooi weer, zodat werkend Nederland er ook nog even van kan genieten.
    Ik wens je een mooi en zonnig weekend!

  7. Mooi weer die dag Tiny, hoop dat we dit weekend ook zoiets mogen beleven. De foto is trouwens ook mooi hoor!!
    Maak er i.i.g. een fijn weekend van. Gr Jan W

Geef een reactie

