Blauw druifje

blauw-druifje1

16 thoughts on “Blauw druifje

  1. Je wilt toch niet vertellen dat deze al in je tuin bloeien.
    Prachtige bloemetjes zijn het. Zeker omdat ze blauw zijn. ;-)
    Je hebt ze mooi gefotografeerd!
    Fijne zondag!

  2. Ach wat mooi gedaan weer Tiny..
    Vooral die kleintjes boven het kader…mooi hoor!!
    Top collage.

    Groetjes Sien
    ( ja dat is één van mijn fietsmaatjes :-) )

  3. Mooi zachte foto’s van de blauwe druifjes. Je hebt er weer een fraai geheel van gemaakt.
    Hier moet eerst maar eens een regenbuitje komen om het stof van de blauwe druifjes af te spoelen voordat ze te fotograferen zijn. ;-)

  4. Hier heb je een prachtige foto van gemaakt!! Heel fraai in elkaar gezet.
    @ Als ik het vol zou kunnen houden om alleen savonds te roken, zou ik nooit gestopt zijn. Maar alleen savonds is voor mij geen optie, het is alles of niets bij mij. Het lukt me wel hoor, met moeizame momenten dan wel hoor. t is en blijft soms ff bijten he?
    Doei doei

  5. Schitterend Tiny….
    Ik vind het zo knap, zoals je de druifjes er ook nog eens apart in geplaatst hebt.
    Echt heel mooi!!!!
    Fijne avond nog.
    Groetjesss..Ria.

Geef een reactie

