Dierentuin Emmen

dierentuin1

dierentuin-emmen

dierentuin2

20 thoughts on “Dierentuin Emmen

  1. Voordat ik in Amersfoort in de dierentuin was dacht ik altijd, dat zebra’s zwart/wit waren…
    De jonge zebra daar had heel veel bruin in z’n velletje zitten en nu zie ik hier ook bij de zebra’s in Emmen veel bruin i.p.v. zwart.
    Zal wel zwarter worden naarmate ze ouder worden???
    Het aapje zit er ook mooi..;))
    De giraffen ben ik ook helemaal gek op.
    Die vond ik in Amersfoort ook zo leuk.
    Volgens Ank is Emmen nog veel mooier dan Amersfoort.
    Moet ik dus ook maar eens heen.
    Lijkt me geweldig als je daar een abonnement van hebt.
    Kun je gaan wanneer je wilt.
    Hier mag je nog wel meer foto’s van plaatsen, hoor Tiny…
    Verveelt nooit…
    Fijne avond nog.
    Groetjesss..Ria.

  2. die giraffe is erg mooi tiny,
    jammer dat het hoofd van de eerste zebra er niet op staat, dat doet wel wat afbreuk aan de foto.
    maar als er zoveel lopen kan het haast niet anders hé,

    hij is een paar streepjes kwijt,

    zou hij ze aan het zoeken zijn:-)

    groetjes
    klaproos

  3. Dit doet me ook weer verlangen om naar Emmen te gaan, wat is het toch een mooie dierentuin! Ik vind het Doodshoofdaapje er schattig opstaan, laat nog maar meer van dit soort foto’s zien hoor!

  4. Heerlijk om een abonnement op zoiets leuks te hebben Tiny.
    ( las net van Ria dat je die had )
    Dan kan je gaan, als je tijd hebt, wanneer je maar wil.
    Wat zijn de foto’s weer prachtig!
    Geen favo vandaan ze zijn me allemaal dierbaar.
    Dus niemand ligt een streepje voor. :-)

    Ja de fiets is geweldig!
    Wil iedere dag weg.
    Gelukkig zijn er ook regendagen, dan wordt er volop gepoetst en geplast hier in huis :-)
    Ik hoop vandaag weer een mooie rond te maken.
    Moet even wachten op de balasting-papieren-invul-man!!!
    En dan ben ik weg.
    Het klinkt vreemd maar een totaal ander zadel op mijn fiets en nergens geen last van! Ook niet na 84.7 km. ( 34 km wind op de kop )
    Heerlijk toch :-)

    Fijne dag nog
    Groetjes Sien

  5. Mooie foto’s weer van de dierentuin. Al eerder schreef ik dat deze dierentuin op mijn programma voor mijn vakantie eind van de zomer staat. Dus wie weet komen we elkaar al fotograferend in het park tegen!! Vandaag jammergenoeg niet meer fietsen, want gevallen tijdens mijn fotorondje: konijnenhol of gat door hond gegraven op het bospad. Beetje gekneusd enzo. Dus even rustig. Fijn weekend en groetjes

  6. hoi Tiny
    ik ben ook even hier wezen kijken
    mooie foto’s heb je er opstaan
    kom zeker nog wel vaker even kijken
    en nog bedank dat je een berichtje terug heb gestuurd.
    wens je een heel mooi weekend
    groetjes maria

  7. Je hebt weer een prachtige serie foto’s in de Emmer zoo weten te maken Tiny. Ga binnenkort daar ook maar weer eens een fotoshoot maken.

    fijne dag nog
    groet Harry

  8. Hallo,

    U kent me niet, maar ik zal even uitleggen waarom ik u deze mail stuur.
    Mijn naam is Rosanne Briggeman, ik ben 10 jaar en ik ben kinderDIERekteur van Dierenpark Emmen. Ik zet me in voor een natuurproject. De pinguinbus in Peru. Deze geeft voorlichting aan de kinderen in Peru. ( geen eieren uit halen, geen nesten vernielen etc.) Want de Humboldtpinguin is een bedreigde diersoort. Als mijn project wint, gaat er 2500 euro naar de pinguinbus. Als u mijn project wilt steunen ga dan naar : http://dierentuinmaand.nanon.nl?p=dierecteuren&q=emmen Kies voor Hier stem ik op. U mag 4 X op mijn project stemmen.
    Alvast bedankt,

    Rosanne

    Als u meer mensen kent, die dit project willen steunen, stuurt u dan dit bericht door ?

Geef een reactie

