Libel

630w8za1

22 thoughts on “Libel

  1. Die zijn er nog niet, denk ik, wel hommels e.d. Hoop dat dit wel doorkomt, want geen van de reacties zie ik ooit verschijnen, ook niet die op de foto’s van Urk, dus mijn laatste poging! Groetjes

  2. Ja af en toe vallen de reacties uit Tiny..
    Ik heb een paar keer op de bovenste foto geprobeerd te reageren maar het kan dat je hier geen reactie toelaat..
    Een prachtige roos en een mooi gebaar…
    Deze libel is ook prachtig vastgelegd.

    De Urk opnames zijn prachtig van kleur.
    En wat leuk dat je Annebel nog op de foto hebt, wat een drama….
    Gelukkig heeft ze toch nog 45 goede “vrije” jaren gehad.

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien
    ( Gisteren eindelijk de fiets gekregen, meteen een training ronde gemaakt en hij fietst heerlijk..komt alles toch nog goed :-) )

  3. Ik zie dat meer mensen hetzelfde probleem hadden
    als ik. Kan bij je laatste foto niet reageren. De witte roos,
    met druppels als tranen…..ter herinnering aan Berry.
    Een mooi gebaar Tiny.
    Ben trouwens even door je laatste loggen gescrold, had er
    een aantal gemist maar ik “trek” het gewoon niet meer om iedereen elke dag te bezoeken hoe graag ik ook zou willen.
    PrivĂ©-omstandigheden gaan soms voor…..

    Ik wens je vast een heel fijn weekend!!
    Groetjessss,
    beuzeblaadje

  4. OT: Ik kom voorlopig ook even tot niets meer….
    We zijn net terug van de dierenarts en die heeft ons
    geadviseerd om Chacka in te laten slapen omdat hij
    veel pijn heeft en nauwelijks vooruitzichten want hij heeft een lekkende hartklep. Dit komt even heel hard aan…..
    Morgenvroeg om 9 uur moeten we terug zijn bij de dierenarts zijn en gaat “het” eventueel gebeuren………

Geef een reactie

