Meeuw

img_6409-kopie-21

15 thoughts on “Meeuw

  1. Die staat er lekker te genieten van de zon Tiny
    Leuk om te zien dat die zwemvliesjes :-) mooi om de steen geplaatst zijn.
    Een prachtige kleurige opnam’..

    Groetjes Sien
    Klopt de vlinder had ik al eens geplaatst maar nu komt hij beter uit omdat hij zo groot is geplaatst ( vind ik )
    Ja het is weer rustig hier in Brabant, de meeste Brabanders zijn nog op de wintersport :-)
    En nee….ik heb mijn fiets nog steeds niet. ( geduld ,geduld )

  2. Die heeft een prachtig uitzicht en staat er mooi bij in het zonnetje afgezet tegen dat prachtig blauw! Zou de volgende keer de foto wat onderbelichten zodat er meer doortekening in de witte delen komt. Fijn weekend Tiny!

  3. Vooral de rode stip op de snavel van zo’n Zilvermeeuw vind ik altijd zo bijzonder.
    Dit is trouwens echt zo’n foto die je naar de zomer doet verlangen.

    Prettig weekend,
    TruusW

Geef een reactie

