Roodborstje

img_66632

14 thoughts on “Roodborstje

  1. Haha…jij weet de vogeltjes wel naar je tuin te lokken, hè?
    Voor elk wat wils zo te zien.
    Dit roodborstje kijkt behoorlijk gestoord op.
    Hij dacht hier lekker rustig te kunnen smullen!!!
    Fijne avond nog.
    Groetjesss..Ria.

  2. Heerlijk, heb jij hem nu ook in de tuin Tiny?
    Goed verwennen dan komt deze het hele jaar door terug :-)
    Hele mooie opname ..

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

    @ De molen staat in Geldrop, we waren de Strabrechtse Heide aan het fietsen via Geldrop. ( die ken je vast nog wel )
    Het mooie was dat ik het fototoestel heel hoog heb gehouden om een foto van de molen te maken.
    De rails ligt op oog hoogte van de weg.
    Maar ik vond het wel iets hebben om het spoor ook op de foto te zetten

  3. Wat een leuke foto van dit roodborstje! Ik heb inmiddels een aardige collectie foto’s van dit vogeltje bij elkaar “gespaard”. Om diverse redenen heb ik iets met roodborstjes. In mijn tuin heb ik ze ook geregeld, vorig jaar zelfs een koppeltje met een nest in de buurt, en ik hoop dat ze dit jaar weer komen. Heb er al een keer 2 tegelijk gezien…..

  4. Hé … een roodborstje in het gras … dat ben ik niet gewend bij jou. :-)
    Maar hij staat er weer mooi op.
    Zo te zien ligt er nog genoeg brood om de rest van de (meteorologische) winter door te komen. :-)

Geef een reactie

