Moezel 1

m0

e41

nieuwe-afbeeldingn8
y7

z4

x5

Weer ff mijn archief ingedoken, ben zo druk op het moment en heb geen tijd om nieuwe foto’s te maken.
Het weer zat ook niet mee afgelopen weekend.
En was druk een vakantie in Mei te regelen en van alles uit te zoeken op het net.
Is gelukt, het programma ligt klaar, kan al aftellen :-)

Op de laatste foto uit deze serie,zie je dus een camperplaats aan de Moezel, ruim op gezet en heerlijk toeven daar.
We zijn er vaak geweest, de ene plaats is drukker dan de andere.
Voorbeelden waar we gestaan hebben, Minhein, Kinheim, St Aldegund en Neef, Trier, Trittenheim .
En bijna altijd goed weer gehad.

12 thoughts on “Moezel 1

  1. Aha De Moezel, heerlijke reisling en spátlese wijnen.
    Lekker aan de waterkant en de boten glijden voorbij..
    Prachtige foto’s om bij weg te dromen Tiny

    Ik hoop dat het gelukt is met de mei vakantie boeken :-)
    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

  2. Jaaaaaaaren geleden waren wij daar ook eens,
    kamperen op een wijngaard, gelukkig met de caravan.
    De volgende dag hoorden we van mensen met
    een tent, dat het er stikte van de muizen,
    die dwars door de tent liepen en alle proviand opvraten.
    Mooie foto’s heb je geplaatst van een prachtige omgeving.

  3. Wij hebben op een camping gestaan waar de Moezel in de Rijn stroomt. Alleen kwam de camping bijna blank te staan door het vele water in de Rijn en de Moezel. Het is een prachtig gebied daar.

  4. Wat een adembenemende omgeving laat je hier zien.
    Die bovenste, zou die aan de muur hangen, ofeenpuzzelvan laten maken, zo mooi !!
    Kan me voorstellen dat je al wilt aftellen, maar eerst hier nog even van de lente genieten hoor ;-)
    Hoop dat je gauw weer een ” gaatje ” vind om even een ommetje te fliepsen.

  5. Prachtige omgeving Marjolein, vooral de lappendeken in de eerste foto is erg mooi. We zijn er ooit eens geweest voor een lang weekend en hebben heerlijke Federweisser gedronken ;)
    Wens je veel voorpret bij het plannen van jullie vakantie!

  6. Het is al weer 26 jaar geleden, dat wij in Triër onze vakantie doorbrachten, maar ik heb er ook goede herinneringen aan.
    De Moezel is een prachtige rivier met mooie kastelen op de oevers.
    Waar gaat de reis in mei heen???
    OT Ik zit te wachten op de telelens…moet vandaag bezorgd worden.
    Juist nu zie ik staartmeesjes in de tuin scharrelen met nestmateriaal….ik mis de lens nu al!!!!
    Groetjesss..Ria.

  7. Prachtige foto’s die ook mij herinneren aan vakanties met ouders en familie in een huisje in een of ander park tegen de hellingen. Schitterende omgeving en heerlijk wandelen (toen fietste ik nog niet, zo lang is het al geleden!). Mooie plaatjes en aftellen naar de vakanties doe ik ook al. Groetjes

  8. Je hebt groot gelijk, dat je het archief weer aanspreekt, Tiny. Afgezien van je dagelijkse drukte nodigt ook het weer niet uit om eens lekker te gaan fotograferen, want het blijft maar grijs … En als het niet grijs is, dan is het wel nat. :-(

    Wij kijken hier uit op huizen die aan de Moezel staan, maar ik zie toch liever de panorama’s op jouw foto’s. Mooie plaatjes van een prachtige streek!

  9. Van mij mag je nog even geen tijd hebben
    voor nieuwe foto’s hoor :-))
    Jouw archieffoto’s is altijd weer genieten!
    Wat een prachtig gebied is dit Tiny.
    Hier was ik (ook) nog nooit maar zou er zo naar
    toe willen. Ik krijg me toch zin aan zomer als ik
    die foto’s van jou zie……..

    Doeiiii,
    beuzeblaadje

Geef een reactie

