sibbe

img_0325-1

img_8932

17 thoughts on “

  1. Zo mooi in zwart/wit!!
    Prachtig Tiny, en een hele goede keuze voor deze opnames.
    Super.

    Groetjes Sien

    @ Rondje Nederland van ongeveer 1400 km – Rond de 80 km per dag Tiny
    2 rustdagen ( Net onder Schiermonnikoog en in Zeeland )
    We komen wel in de buurt bij jullie :-) ( komen wel een bakkie halen als het uitkomt )

  2. Mooi gedaan, vooral de tweede trekt mijn aandacht. De scherpte ligt daar goed. De eerste leek me ook wel interessant in kleur… maar het was misschien net een hele grijze dag?

  3. geweldig hé tiny hoe iets simpels kan transformeren iniets héél moois,
    als je deze foto’s ziet,

    stuk voor stuk plaatjes,
    zwart wit heeft toch wel iets héél speciaals hé,
    slaap lekker hoor
    groetjes
    klaproos

  4. De laatste twee foto’s vind ik hartstikke goed in zwart-wit. De eerste zie ik liever in kleur. Leuk hè om prikkeldraad en aanverwante artikelen op de foto te zetten en wat mee te experimenteren.

  5. De eerste is een heel nostalgisch plaatje geworden, Tiny.
    De laatste vind ik wat rommelig overkomen, maar de tweede is een superfoto. Prachtig, zoals je de scherpte erin gebracht hebt.
    OT Dankjewel voor je felicitaties.
    Groetjess..Ria.

  6. Zo in zwart wit lijkt het net alsof er op de eerste foto allemaal rijp op het gras ligt.
    Zelf ben ik toch meer van de kleuren al is zo’n experiment met zwart/wit toch ook wel erg geinig!

  7. Geweldig om de details kiekjes en het zwart/wit te zien.
    Maar ik ga voor de laatste,doordat de paal er schuin op staat,
    krijg je een mooi speels effect met een geweldige compo.
    Een BEAUTY!!!! kiek.
    Groetjes,
    Anneke

Geef een reactie

