Vink (mannetje)

img_39282

10 thoughts on “Vink (mannetje)

  1. Hij staat er mooi op Tiny
    Wat hebben ze mooie kleuren hé..
    Prachtige opname

    Groetjes Sien
    ( nee nee geen carnavallen :-) , die tijd heb ik al jaren achter de rug )
    ( trouwens…door die stomme carneval, kan ik mijn nieuwe fiets niet uitproberen…hij is vrijdag binnengekomen, en nog niet rijklaar omdat de zaak wegens de carneval 5 dagen dicht is )

  2. Mooie foto van de vink. Ik probeer ze ook te fotograferen, maar valt niet mee, want of ze zijn ineens weg en ze gaan niet mooi stilzitten voor de fotografe. Een mannetjesvink heeft een mooie donkerroze borst en een vrouwtje niet. Die heeft meer een lichtbruine borst. Ik vind het mooie vogeltjes. Ze hebben ook fraaie tekening op de vleugels. Groetjes

  3. Dag Tinie,

    Die is hier ook weer actief.
    Opeens komen de vogeltjes toch overal weer tevoorschijn.
    Je hebt hem mooi scherp gekiekt en hij heeft je wel in de gaten hè?

    Groetjes Truus

  4. Wat een prachtige foto’s van de bezoekers van jouw tuin. Ik heb op de link naar je andere blog ook even de tuinfoto’s bekeken, prachtig hoor! Eigenlijk zou ik dit jaar op zoek gaan naar ideeen om onze tuin wat op te knappen, maar ik vrees dat alle tuinvogeltjes in onze tuin ons daarvan zullen weerhouden. Ik kom zeker nog eens kijken op je blog!

Geef een reactie

