Vink (vrouwtje)


Zodra de eerste vorst zich aandient, zie ik ook gelijk de vinkjes weer bij de voederplaats.
Dit is het vrouwtje, mannetje is iets mooier en feller van kleur.
Komt nog wel een foto van.

16 reacties op “Vink (vrouwtje)

  1. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar hoe zit dat eigenlijk met vinkjes …?
    Je hebt mevrouw vink weer mooi in beeld gebracht.
    Hier is het ook steeds een komen en gaan van vogels bij het voer. Ik zal morgen eens kijken of er toevallig ook een vinkje tussen zit.

  2. mooi shot Tiny !! gelukkig houden hun o.a
    de grond een beetje schoon , want wordt
    veel rond gestrooid ;)
    sneeuwt hier heel de avond al , dus morgen zal
    ik weer flink moeten voeren want alles op
    de grond is nu zéker weg …..
    groetjessss

  3. Wat zijn ze mooi om te zien he,
    de smullende vink heb je mooi in beeld gebracht.
    Ik blijf ook maar voeren,
    een vrouwtjes merel is al een vriendin hahahaha
    die zit naar binnen te kijken of ik haar wel zie
    prachtig om te zien.

    Fijne sinterklaas weekend gewenst,
    Groetjes, Lammert en Anneke

Geef een reactie

